Vlada je sprejela stališče, da se do aprila 2019 zagotovi obratovanje dvocevnega predora v predoru Karavanke. Odločitev o gradnji druge cevi ne more biti le stvar ekonomske upravičenosti, temveč tudi morebitnih posledic, ki bi nastale v primeru požara v predoru, ocenjujejo.
Kot pravijo, se bodo prometni tokovi ob širitvi EU na Zahodni Balkan zelo verjetno bistveno spremenili, zato je potrebno razmišljati dolgoročno. Stališča vlade bodo zastopana na operativni ravni na prihodnji meddržavni komisiji, ki se bo sestala v prvi polovici septembra. Trenutno je v obratovanju prva faza karavanškega predora, in sicer ena predorska cev od prvotno načrtovanih dveh. Tveganje je še posebej povečano v času poletnih prometnih konic in v prazničnih dneh.
300 milijonov vredna investicija
Glede na minimalne varnostne standarde, ki jih je EU predpisala v 2004, je treba predor do leta 2019 ustrezno nadgraditi. Govora je o več možnih različicah, med katerimi po ocenah vlade izgradnja druge cevi predstavlja najbolj optimalno rešitev na podlagi minimalnih standardov EU. Investicija izgradnje druge predorske cevi je ocenjena na 300 milijonov evrov.