Slovenija
108758 ogledov

Iz Hoferja sporočajo: Če ste pri nas kupili ta izdelek, nam ga vrnite

Hofer Dejan Mijović
Kupnino vam bodo vrnili tudi brez predložitve računa.

"Vse kupce obveščamo o umiku in odpoklicu izdelka Bio sadna rezina, vrsta brusnica-češnja (5 x 30 g), ki jo uvaža podjetje DE-VAU-GE Gesundkostwerk Deutschland GmbH. Izdelek je bil po ceni 2,99 EUR na voljo v naši redni ponudbi v vseh naših poslovalnicah," sporočajo iz Hoferja.

Odpoklic | Avtor: Uprava RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin Uprava RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin
V enem izmed rednih preverjanj kakovosti izdelkov je bila pri nekaterih pakiranjih ugotovljena prisotnost steklenih drobcev. Zato so se pri Hoferu skupaj z dobaviteljem odločili za preventivni odpoklic izdelka in ga umaknili iz prodaje.

"Izdelek ni primeren za zaužitje. Vrnete ga lahko v našo najbližjo poslovalnico in kupnino vam bomo vrnili tudi brez predložitve računa," sporočajo iz trgovske verige.

Za vsa dodatna vprašanja so kupcem na voljo od ponedeljka do petka med 8. in 18. uro na telefonski številki 01/83 46 600 in na elektronskem naslovu info@hofer.si.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 10
  • Vesna Dolšak 23:57 13.oktober 2017.

    Hvala bogu, da takih "zvarkov" ne kupujem in ne jem. :)

  • trebor 19:50 13.oktober 2017.

    ODPOKLIC IZDELKA - TO NI RES !!!!!! Ta izdelek sem kupil danes popoldne ob 17.57 v Hoferju, Smledniška cesta 27, Kranj. ALI SO V TEJ TRGOVINI SPLOH SEZNANJENI S TEM. ČE SO, SO POVRŠNI, NEDOSLEDNI OZ. PO DOMAČE ŠLAMPASTI.

  • Toni Kranjec 15:50 13.oktober 2017.

    Se zgodi. Hofer je vsaj odpoklical zadevo. Ko so se pa drobci stekla pojavili v cepivu v tujini pa ni bilo odpoklica...