Z letališča Heathrow v Londonu je poletelo proti Amsterdamu letalo, ki je kot prvo v Evropi izvedlo komercialni polet na biogorovo. Ker je bil polet bolj eksperimentalne narave, na letalu ni bilo nobenih potnikov. Letalo s štirimi motorji je imelo enega od teh povezanega s tankom z biogorivom. Slednje pa je bilo izdelano iz plodov kokosa in palme babassu ter nekoliko kerozina.
Preizkušanje biogoriva
Virgin Atlantic ni edina letalska ružba, ki preizkuša možnosti uporabe bigoriva. Airbus,
največje podjetje na svetu v letalski panogi, je na svojih letalih že prav tako testiralo
bigorivo.
Manj navdušene so okoljevarstvene skupine. Kenneth Richter iz organizacije "Prijatelji Zemlje" meni, da je pri proizvodnji biogoriva v prvi vrsti problematična uporaba tistih surovin, ki jih človek posredno ali naposredno uporablja v prehrani. "Zaskrbljeni smo, da uporaba nekaterih za ljudi užitnih surovin v proizvodnji biogoriva draži hrano", izraža svojo zaskrbljenost Richter . Po njemu dosegljivih najnovejših znastvenih podatkih uporaba biogoriva tudi ne pripomore bistveno k manjšim izpustom toplogrednih plinov. Več da bi dosegli z omejevanjem letalskega prometa.
Kakorkoli že, v družni Virgin Atlantic so trdnega prepričanja, da bo biogorivo pripomoglo k manjšim emisijam ozonu nevarnih plinov. Edina pomanjkljivost biogoriva naj bi bila ta, da ni uporabno na višjih zračnih višinah, saj začne zmrzevati. Letalske družbe bodo zagotovo še naprej proučevale možnosti rabe biogoriva.