Čustveni vzgibi, ki jih zagotavljajo zmogljivost, natančnost vodenja, odzivnost in vse ostalo, kar voznika z avtomobilom povezuje na način, ki ga preprosto opišemo, kot užitek v vožnji, se stekajo v točke, na katerih je avtomobil povezan s cestiščem. Torej tam, kjer se v resničnost spreminja vse, kar avtomobil tako ali drugače obljublja s podobo in tehničnimi podatki.
Užitek v vožnji torej izhaja iz pnevmatik. Kolikor te zmorejo interpretirati avtomobilsko tehniko in voznikovo znanje, v tolikšni meri je tudi vožnja z avtomobilov vozniku v veselje in zadovoljstvo. Morda na prvi pogled nekoliko presenetljivo, to najbolj velja za zimo, ob vožnji po snegu in ledu. Takrat imajo pnevmatike najbolj pomembno vlogo v celem letu. Seveda je pri tem varnost na prvem mestu, a vsekakor ne gre zanemariti užitka izza volana.
Pozimi namreč tekalna plast letnih pnevmatik, pri temperaturah nižjih od sedem stopinj Celzija, otrdi. To povzroča slabši oprijem s cestiščem, kar se najbolj izraža z daljšo zavorno potjo vozila. Avtomobili, ki ne zmorejo ostrega zaviranja, pa niso le manj varni, marveč so vsekakor manj dinamični in še toliko manj športni. Zato imajo pnevmatike znamke Dunlop, ki so namensko razvite za zmogljiva vozila, s čemer večajo učinkovitost njihove tehnike, najboljši oprijem s cestiščem. Prav v zimskih razmerah tako dokažejo svojo izjemno vrednost. V nasprotju z letnimi, je tekalna plast zimskih pnevmatik mehkejša in zagotavlja boljši oprijem pri nizkih temperaturah. Med značilnostmi zimskih pnevmatik Dunlop, ki jim pozimi zagotavljajo številne prednosti, so manjša površina s katero ležijo na cestišču, večje število lamel in najsodobnejše mešanice gume. Seštevek vsega je najboljši možen oprijem na poledenelem in zasneženem cestišču. Zimska pnevmatika znamke Dunlop namreč vozniku zagotavlja občutek, da se dobesedno lepi na sneg in led. Zato je vožnja z njimi tudi pozimi pravi užitek in posebej sproščeno opravilo.