Avto
271 ogledov

Volvo center prodaje seli v Slovenijo

Volvo concept estate Volvo
Volvo, švedska znamka z bogato zgodovino in tehnično zelo naprednimi avtomobili, bo med slovenske kupce kmalu stopila povsem na novo, saj bo po novem center za celotno regijo "Adria" pri nas.

Junija letos so zastopniki švedske znamke prodali vsega tri avtomobile, lani v prvi polovici leta pa 40, kolikor jih denimo pri Renaultu ali Volkswagnu registrirajo dobesedno v enem dopoldnevu. Letos je sicer rezultat vsaj po uradnih podatkih novih registracij precej boljši, saj je v prvem polletju lastnike našlo "že" 53 volvov.

Še vedno pa so to precej slabši rezultati napram Audiju (125), BMW-ju (99) ali Mercedes-Benzu (75), ki so glavni premium tekmeci švedski znamki. 

V vrhu Volva so se pred kratkim odločili, da bodo spremenili strategijo prodaje v tem delu Evrope, potem ko so doslej za nove kupce skrbeli neposredno v Volvovi podružnici v Zagrebu. Po novem pa bo vso distribucijo avtomobilov in rezervnih delov za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, BiH, Makedonijo, Albanijo in Kosovo prevzela novoustanovljena družba VCAG s sedežem v Ljubljani. Vodita jo Jacob Nellemann in Domen Havić, sicer tudi lastnika družbe KMAG, uvoznika za znamki Kia in Ssangyong.

Nellemann: "Ne zgolj tehnika zaradi tehnike"

Kot je za Žurnal24 pojasnil Nellemann, sicer Danec po rodu, nameravajo v družbi prodajo švedskih avtomobilov v prihodnjih treh letih povišati za polovico, pri tem pa se bodo osredotočili na pridobivanje kupcev iz različnih segmentov, na začetku pa predvsem poslovnega torej uporabnikov službenih vozil. Pri zasebnih kupcih pa vidijo potencial predvsem za najmanjši model V40. Kot dodaja, se bodo ukoreninjenim nemškim znamkam v alternativo postavili s švedsko dediščino, ki da postavlja človeka v ospredje, "ne pa tehnične inovacije zaradi tehničnih inovacij". 

Cilje nameravajo doseči s povsem na novo zasnovano mrežo prodajalcev in uradnih servisov, cilj pa je 20 odstotkov celotnega trga premium segmenta.

Zelo močno orodje bodo dobili že prihodnje leto z novim modelom XC90, ki je tudi sicer za znamko v mnogočem revolucionaren zaradi številnih novosti, ki jih prinaša glede same gradnje, pogonov in tehničnih rešitev.

Komentarjev 2
  • spenjac 16:39 16.julij 2014.

    Ne bi škodilo, če bi malo spustili cene in izboljšani zanesljivost električnih komponent.