V40 je trenutno po rezultatih Euro NCAP še vedno najvarnejši na svetu, pri čemer so zelo pripomogli najboljši rezultati za varnost pešcev v zgodovini. Za ta dosežek ima veliko zaslug zunanja zračna blazina, ki v primeru trka prekrije robove vetrobranskega stekla in tako prepreči trd udarec pešca.
A Lex Kerssemakers, visoki predstavnik Volva, odgovoren za prihodnje modele, je pred dnevi dejal, da pri proizvajalcu ne razmišljajo več o razširitvi zunanje blazine tudi na druge modele. To pomeni, da bo brez nje tudi XC90, ki naj bi ob prihodu prihodnje leto postavljal nove mejnike v varnosti avtomobilizma.
Kot je za GoAuto pojasnil Kerssemakers, zunanja blazina pri suvih ne pride v poštev zaradi njihove višje postave, zato pešci sploh sploh ne pridejo v stik z okvirjem stekla, temveč je pri teh avtomobilih veliko bolj pomembno, kako udarec prestreže pokrov motorja.
Kerssemakers pa je ob tem dodal, da zunanje blazine verjetno ne bomo videli niti na ostalih nižjih in manjših modelih, saj da ta tehnologija preprosto ni več potrebna. "Bolj pomembno za nas je, da se osredotočimo na aktivno varnost, to je sisteme, ki sploh preprečijo možnost trka s pešci."
To pomeni, da bosta imela kamera in radar v prihodnjih volvih pri varnosti osrednjo vlogo. "Raje imamo avto, ki zavre kot pa avto, ki se zaleti. Zato se veliko bolj posvečamo aktivni kot pasivni varnosti in ne nameravamo povečavati števila 'balonov' okoli avta."
Žal to ne pomaga pri raztresenih ali pijanih voznikih, cilj zunanjih mehov je zaščita pešcev neodvisno od tega. Tako mi se zdi vse skupaj za lase privlečeno. Pač je očitno predraga ta zadeva.