Ameriška organizacija IIHS, ki tako kot Euro NCAP v Evropi ocenjuje varnost avtomobilov, je objavila rezultat testnih trkov volva XC90. Kot pravijo onkraj luže, gre za "srednjevelikega" suva, čeprav se po evropskih standardih uvršča med največje na trgu.
IIHS je posebno pozornost pri avtomobilu modelnega leta 2014 namenil čelnemu trku pri majhnem prekrivanju, torej pri le 25-odstotnem prekrivanju prednjega dela s trdo oviri pri hitrosti 65 km/h, ki se je v pretklosti že izkazal za pretrd oreh za marsikatero evropsko znamko, saj voznik v tem primeru zaniha precej drugače kot pri običajnih testih, tudi trdnost avtomobilov je na precej hujši preizkušnji.
Konstrukcijsko 10 let star XC90 pa je zahtevni test prestal brez težav, preiskovalci so ugotovili, da je glava lutke udarila ob zračno blazino, tudi stranska blazina in zavesa sta delovali brez težav, medtem ko se je konstrukcija obnašala zelo zgledno in se ni upognila pretirano. Ostareli volvo, ki bo prihodnje leto "že" dobil naslednika, je tako prejel nagrado TOP SAFETY PICK+, kar je tretja tovrstna nagrada za volve, dobijo pa jo le modeli, ki so na vsaj štirih od petih testov IIHS prejeli oceno "dobro". Za primerjavo, BMW serije 3, audi A4, mercedes razreda C, volkswagen CC in še kakšen model so na testu majhnega prekrivanja pogoreli.
Zelo dobro sta se na zadnjih testih odrezala tudi subaru impreza in subaru XV, ki sta prav tako prejela najvišjo oceno po zaslugi konstrukcijskih sprememb pri letniku 2014.