Kriza čipov je svetovna težava, s katero se borijo vsi proizvajalci vozil. Zaradi pomanjkanja čipov so morali pri Peugeotu spremeniti števce v avtu. Pri peugeotu 308 so kupcem ponudili le možnost analognih števcev in ne digitalnega kokpita, General Motors pa je pri nekaterih modelih pick-up in SUV izpustil sistem start-stop.
Pomanjkanje polprevodniških komponent se je sicer začelo nakazovati že konec leta 2020 kot ena od posledic nove pandemije koronavirusa. Dodatno so vremenske razmere zapletle tudi proizvodnjo strojnih elementov v regijah, kjer so velike tovarne čipov. V Teksasu je pihal arktični veter, suša je prizadela Tajvan, požar je izbruhnil v japonski tovarni čipov. Posledice teh dogodkov še vedno čutimo, stanje pa se verjetno ne bo izboljšalo do naslednjega leta.
Proizvajalci avtomobilov morajo računati z milijardami izgub zaradi ustavitve proizvodnje, razmere pa najbolj skrbijo velike proizvajalce. Ena od rešitev je, da avtomobile izdelujejo brez mikročipov in jih vgradijo naknadno. Vendar je to le kratkoročna rešitev, zato so se nekatere znamke odločile, da se vrnejo k opremi, ki ponuja enostavnejše elemente, ki bodo omogočili dokončanje montaže avtomobila.
Kot v starih časih
Nemška skupina Volkswagen pa se je zaradi pomanjkanja čipov odločila za drzen korak na brazilskem trgu. Model fox ne ponuja samo brez informacijsko-zabavnega sistema, ampak tudi brez avtoradia. Avtoradio ni mogoče naročiti niti kot opcijo. Treba je tudi omeniti, da je Volkswagen za omenjeno dejanje izbral model vozila, ki ga v nekaj mesecih ne bo več v ponudbi. Fox še vedno proizvajajo na platformi PQ24, ki jo je že imela prva generacija škode fabije.
Pri Volkswagnu verjamejo, da bodo številne stranke vseeno kupile vozilo, ki bo tudi cenejše. Infotainment lahko še vedno vgradi trgovec, ki ponuja dodatno opremo. Volkswagen fox ima vgrajeno vso predpripravo na armaturni plošči za vgradnjo audio sistema, ki je zamaskirana le s plastičnim pokrovom.