Ko je šlo za Cuprine avtomobile, smo se do sedja po malem vedno spraševali, če bo šla v obratno smer in se spet bolj integrirala v Seat, saj so bili njeni modeli vizualno močno usklajeni z modeli nekdanje materinske znamke. A izkazalo se je, da se to ne bo zgodilo, saj je formentor s prenovo dobil radikalno nove oblike, s katerimi se je približal "pravim cupram", tavascanu in terramarju.

To se kaže predvsem v spremembah oblik, ki se odražajo predvsem na sprednjem delu. Ta je postal precej bolj našpičeno agresiven in še bolj nastopaški kot doslej. Predvsem pa je bolj razčlenjen, na videz in tudi ko gre za njegovo funkcionalnost. Ped hladilnikom je namesto ene enotne kar cela vrsta ozkih mask, ki jih delijo elementi zajetnega integriranega odbijača, v katerega sta vključena tudi klinasta žarometa z več svetlobnimi segmenti.
Vrh pa predstavlja tudi velik svetleči logo znamke, ki se v rdeči barvi ponovi tudi na zadku, kjer dela družno prav tako precej razčlejnejnim zadnjim lučem. Zadek je sicer v primerjavi s predhodnikom manj spremenjen, a kljub temu malce bolj razčlenjen. Celotna sprememba oblik formentorju na določen način da še bolj agresivno dinamični videz kot ga je imel že do sedaj.

Velik zaslon in gumba na volanu
V notranjosti je bolj ali manj ostalo enako kot doslej, vsaj kar se tiče razporeditve prostora. Na sprednjih sedežih, ki solidno objameta potnika, je dovolj prostora, uporaben je tudi greben med njima, na zadnji klopi pa se tudi ne bo nihče preveč pritoževal. K temu gotovo pripomore tudi precejšnja višina streopa, ki izhaja iz tega, da je formentor križanec, sicer nižje sorte, a vseeno razmeroma visok in je sedenje dovolj pokončno. Tudi prtljažnik je s 450 litri povsem soliden za ta razred, čeprav je za nalaganje treba predmete kar precej dvigniti čez rob.
Edina prava sprememba, ki jo opazite v kabini, je zaslon infozabavnega sistema, ki je zrasel na 12,9 palca in ponuja precej bolj organizirano upravljanje, kot pa je to veljalo za formentorja pred prenovo, Seveda je tudi zaslon pred voznikom digitalen in prilagodljiv ter tudi zelo pregleden. Upravljanje klime in zvoka je še naprej zaupano značilnim za dotik občutljivim drsnikom, pravih fizičnih gumbov pa ni, a vas to niti prevel ne moti, saj sistem deluje povsem solidno.

V kabini pa izstopa še ena zadeva. Tudi v bolj osnovnih različicah, kar je bil tudi tesni blago hibridizirani formentor, sta na volanskem obroču dva gumba, ki sta bila prej rezervirana samo za najmočnejše formentorje. Prvi je gumb za spremembo voznih programov, drugi pa za zagon motorja.
48-voltni hibrid
In to kljub temu, da je v primeru testnega avtomobila šlo za skoraj osnovno različico s 110-kilovatnim 1,5-litrski turbobencinskim štirivaljnikom, ki mu je prednji kolesi pomagal poganjati 48-voltni blagi hibrid. Ta je poskrbel predvsem za glajenje pomanjkljivost že malce ostarelega 7-stopenjskega menjalnika DSG ter boljše pospeške pri speljevanjih, verjetno pa je nekaj imel tudi pri tem, da se je poraba na testu kljub občasnim dinamičnim vožnjam gibala pri solidnih šestih do osmih litrih. Navsezadnje je treba upoštevati, da je avtomobil zgolj obremenjen z voznikom težak dobro poldrugo tono, kljub klinastim oblikam pa svoje naredi tudi precejšnji čelni presek.

Dinamično vožnjo omogoča tudi podvozje, ki se odlično odziva na voznikove ukaze, lepo zgladi cestne neravnine, se ne nagiba preveč in učinkovito vzdržuje stik koles s podlago. Natančen pa je tudi volan, ki podpre tudi športnejšo vožnjo, ki je v genih španske znamke.
Cupra formentor 1,5 eTSI DSG 110 kW/150 KM, kot bi se uradno s celim imenom predstavil testni avtomobil, v osnovi stane 39.945 evrov, z nekaj dodatne opreme, vmes so med drugim bili tudi učinkoviti matrični žarometi, dinamični nadzor nad karoserijo ter razširjeni nabor asistenc, pa se je cena dvignila na 46.614. Rekli bi lahko, da to ni malo, in tega glede na športni prizvok znamke niti ne bi pričakovali. Vsekakor velja, da s formentorjem dobite avtomobil, ki poleg solidne tehnike prinaša tudi nekaj španskega temperamenta. Ta pa je tudi nekaj vreden.

Španski temperament? Ne bi o tem!
avto zgleda kot da bi dal že eno prometno nesrečo za sabo. a se res ne da naredit avto z gladkimi , čistimi linijami, brez izboklin, vboklin , nekih izrastlin . poglejte zadnje luči, in to naj bo lepo ?!,… ...prikaži več čemu na bočnih vratih taka vdrtina. pogled od spredaj, ja nešteto nekih lukenj, luči mnogokotne oblike . mislim naredit orodje za tole tud ni mačji kašelj in potem je verjetno tud cena zarad tega večja, a ne ? da ne omenjam oprat tole, in vse žepe. tole gre v smer USA križark sredi 50 let.