Mercedes je tudi v slovenske salone pripeljal aduta med SUV vozili. Verjamejo namreč, da bo prav ta model še okrepil prodajo športnih terencev oziroma križancev. Globalno gledano je vsak tretji prodani mercedes SUV, v razredu kompaktnih avtomobilov, tu imajo model GLA, pa vsak četrti.
GLB je posebnež, saj z zunanjimi merami, primerljivimi z modelom GLC, ki spada razred višje, ponuja do sedem sedežev - GLC največ pet. Kompaktni model GLB ima lahko torej kar tri sedežne vrste, a se velikostno uvršča med modela GLA in GLC. V zadnji vrsti sta sicer dva ločena sedeža. Potnike tudi povsem zadaj ščiti bočna zračna blazina, potnika v tretji vrsti (1.500 evrov doplačila) pa nista prikrajšana niti za držala za pijačo in številna odlagališča. Tudi vhod USB-C se najde povsem zadaj. V potovalni kabini najdemo do štiri isofix priključke za otroške sedeže.
Vse našteto naj bi v življenjski dobi, ki jo je prvi generaciji GLB namenil Mercedes, naj bi premamil 1,2 milijona kupcev. Pri nas se nadejajo, da si ga bo omislilo okoli 70 Slovencev, predvsem tistih, ki družinske potrebe potiskajo pred poslovne - za slednje naj bi bil bolj po okusu GLC, ki je sicer okoli osem tisočakov dražji.
Če uporabnik ne potrebuje sedmih sedežev, potem lahko izbere pet sedežev, sedeži v drugi vrsti (vzdolžno pomični za devet centimetrov), pri katerih lahko nastavljamo naklon hrbtnega dela, pa se lahko poklopijo v razmerju 40:20:40. V petsedežni postavitvi je prostora v prtljažniku 560 litrov, ali 65 litrov več kot v konkurenčnem BMW X1. V primeru podrtja druge sedežne vrste je za prtljago 1805 litrov prostora, ko je v vozilu postavljenih vseh sedem sedežev pa 130 litrov. Naj omenimo še to, da je Mercedes priporočil oziroma zagotavlja popolno varnost potnikoma na sedežih v tretji sedežni vrsti do višine 168 centimetrov.
Sama oblika je zaradi sedemsedežne zasnove nekoliko bolj škatlasta kot pri GLA, kjer je poudarek na športnosti. Prav zaradi tega je GLB precej višji kot običajni kompaktni križancu oziroma športni terenci. Z vpadljivim sprednjim delom z oglatimi žarometi in različnimi rešetkami za zajem zraka (odvisno od različice), pa je bolj podoben največjemu SUV v paleti GLS kot najmanjšemu GLA. GLB je standardno opremljen s strešnimi nosilci, da je namenjen tudi neasfaltiranim potem, izdajajo še zaščiteni koloteki in poudarjena zaščita podvozja. Kupci bodo lahko izbrali prilagodljive LED žaromete kot tudi LED prednje meglenke.
Na voljo je stalni štirikolesni pogon 4matic, ki omogoča različne načine delovanja (Eco/Comfort, Sport in Off-Road) in na ta način navor razporeja med prednjo in zadnjo osjo. Za seboj lahko z GLB vlečete prikolico s skupno maso do 2.000 kilogramov.
Tudi videz kabine z digitalnimi zasloni in pametnim vmesnikom USBX z govornim pomočnikom je identičen kot v vseh drugih mercedesih.
Trenutno so na voljo trije bencinski in trije dizelski prisilno polnjeni štirivaljni motorji, vsi pa so serijsko kombinirani s samodejnim menjalnikom. Kasneje prihaja še vstopna bencinska različica, ki bo najcenejši model v ponudbi, možna pa bo tudi kombinacija z ročnim menjalnikom.