Mercedes-Benz je prvega vita prikazal že leta 1996. Mercedes je prenovil tretjo generacijo, najbolj pomembna novost pa je 100-odstotno električni eVito.
Zunanje spremembe več ali manj zajemajo novo sprednjo masko. Večje spremembe so v kabini, kjer je najbolj pomembna novost 7-palčni zaslon občutljiv na dotik, nove so prevleke sedežev, drugačne so odprtine za zračenje, ki so zdaj oblike letalskih turbin, multimedija podpira sistema android auto in apple carplay, opcijsko bodo na voljo novi paketi.
Dodali so nov, lahki pod iz plastike, ki je manj občutljiv na prevoz trdih predmetov, pri Mercedesu pa pravijo, da so z njim povečali nosilnost. Na področju varnosti je nov sistem za samodejno zaviranje v sili. Prvič je vito opremljen tudi s pametnim tempomatom za ohranjanje varnostne razdalje distronic. Vito ima po novem tudi digitalno vzvratno ogledalo z visokoločljivostnim LCD zaslonom, ki omogoča neoviran pogled za kombijem in ga lahko s pritiskom na stikalo spremenite iz digitalnega v analognega.
Pod motornim pokrovom so različno zmogljivi 1,7- in 2,0-litrski štirivaljni dizelski motorji iz družin OM 622 in OM 654 z močjo od 75 kW (102 KM) in 270 Nm navora do 176 kW (239 KM) in 500 Nm navora. Vstopni motorji so opremljeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo je tudi devetstopenjski samodejni menjalnik. Vozilo standardno prihaja s pogonom na zadnji kolesi, možen je tudi pogon na vsa štiri kolesa.
Seveda so na voljo različne medosne razdalje, s 3,2 in 3,44 metra in različne dolžine 4,89 metra, 5,14 metra in 5,37 metra.
Najbolj pomembna novica je električni eVito z elektromotorjem z močjo 150 kW (204 KM), ki z enim polnjenjem baterij s kapaciteto 90 kWh prevozi razdaljo 421 kilometrov.
Mercedes-Benz vito bo na evropskem trgu na voljo od 1. aprila.
Če bi koštal pod 50.000 bi razmišlu o nakupu
stromr stabo se nestrinjam
če ni 1000km, se nimamo kaj meniti