Ustanova je za osnovo vzela 1.100 inovacij, ki so jih med letom 2016 in prvo polovico leta 2019 v svojih serijskih avtomobilih predstavile avtomobilske znamke. Vse inovacije so ocenili tako kvantitativno kot tudi kvalitativno, pri čemer zaradi dizelskega škandala niso upoštevali inovacij na konvencionalnih motorjih na notranje zgorevanje.
Na prvo mesto uvrstil Mercedes (oziroma Daimler), ki je v pregledanem časovnem obdobju v serijsko proizvodnjo uvedel 180 inovacij,na drugem in tretjem mestu sta mu sledila Audi in BMW, Tesla Motors pa se je uvrstil na četrto mesto. Študija je znamke primerjala po bolj primerljivih indeksnih točkah. Marcedes-Benz je tako zbral 390 indeksnih točk in tako dosegel precejšnjo prednost pred drugouvrščenim Audijem z 252 indeksnimi točkami.
Naskok po zaslugi pomembnih inlovacij
Mercedes-Benz je takšen naskok dosegel predvsem po zaslugi 77 splošnih ali na določene avtomobilske segmente omejenih svetovnih inovacij, ki so jim strokovnjaki podelili veliko točk. To so denimo vmesnik za upravljanje MBUX, "Energizing Coach" v mercedesu GLE, inovacije na aerodinamiki karoserije mercedesa CLA in podobno. Audi je zbral 42, BMW pa 36 pomembnih inovacij. Tesla Motors so sicer priznali 23 pomembnih inovacij, a je med njimi nekaj zelo pomembnih inovacij na področju električnega pogona. Nemške premiumske znamkeso bile sicer v zgornjem delu razvrstitve že v študiji za obdobje 2013-2015.
Volvo, Land Rover, Jaguar in Porsche so ostali na istih položajih kot v prejšnji študiji, Toyotina premiumska znamka Lexus pa se je izkazala z digitalnim stranskim monitorjem in samoučečim se navigacijskim sistemom "Predictive Efficient Drive", ki ga je uvedla v lexusu UX. Na lestvici sta se povzpela tudi Bentley in Rolls-Royce. Med petnajst najboljših sta se uvrstili tudi dve novinki, kitajski znamki Nio (Next EV) in Wey (GreatWall).