Na infrastrukturnem ministrstvu rešitev še vedno vidijo v Darsu, s prstom pa kažejo na finančno ministrstvo, češ da za to vprašanje niso pokazali potrebnega posluha. Na finančnem ministrstvu očitke zavračajo.
Denarja zmanjkalo že junija
Direkcija samo za vzdrževanje cest na letni ravni potrebuje 150 milijonov evrov. V letošnjem proračunu za investicije niso imeli zagotovljenih nobenih sredstev, razen za projekte, ki so v višini 85 odstotkov financirani z evropskimi sredstvi, za vse ostale aktivnosti pa so imeli na voljo približno 60 milijonov evrov.
Denarja za vzdrževanje cest jim je zmanjkalo konec junija, ministrstvo za infrastrukturo in prostor ter ministrstvo za finance pa sta julija po številnih zapletih vendarle dosegla dogovor o prerazporeditvi 16 milijonov evrov od porabe letnih dajatev za uporabo vozil, s čimer so direkciji denar zagotovili do konca septembra.
Potrebujejo še 28 milijonov
Na infrastrukturnem ministrstvu so pojasnili, da direkcija letos nujno potrebuje dodatna finančna sredstva v višini vsaj 28 milijonov evrov, saj bo sicer ogroženo izvajanje gospodarske javne službe vzdrževanja državnih cest, posledično pa tudi prometna varnost.
Na infrastrukturnem ministrstvu so proučili vse možnosti, s katerimi bi lahko direkciji zagotovili dodatna sredstva. V ta namen so predlagali, da bi Družba za avtoceste v RS (Dars) letos plačala dodatni obrok nadomestila za ustanovitev stavbne pravice - gre za nadomestilo, ki ga Dars plačuje, ker je v last prejel celotno avtocestno infrastrukturo, ki jo upravlja, uporablja pa tudi prihodke od cestnin, ki jih ta prinaša, poudarjajo na ministrstvu.
Na Darsu takšni rešitvi nasprotujejo, saj bi to, kot so že večkrat poudarili, predstavljalo likvidnostni pritisk na družbo in bi ogrozilo izvedbo vseh letošnjih naložb. Na infrastrukturnem ministrstvu po drugi strani vztrajajo, da je obveznost Darsa nesporna.
jah nč pa pač ne bomo kupovali vinjet za drugo leto, oz. bom račun za nove vzmeti, končnike ipd poslal kar državi pa bo