V številkah |
Mere: 3,61 m x 1,69 x 1,47 m
|
Poskočni motor
Zanje skrbi 1,6-litrski motor z 98 kW (133 KM), kar je sicer morda nekoliko manj od
pričakovanj javnosti, a po napovedih dovolj tako za umirjeno vsakdanjo vožnjo kot tudi sproščanje
adrenalina po žilah. Motor ima po štiri ventile na valj in je brez turbinskega pomagala. Renaultovi
strokovnjaki so ga izdatno "izpilili" in prilagodili namembnosti. Največjo moč doseže pri 6750
vrtljajih na minuto, največji navor 160 Nm pa pri 4400 vrtljajih. Poseben poudarek so Renaultovi
inženirji dali izpuhu, ki daje najboljše razmerje med akustiko, izpusti in zmogljivostmi. Menjalnik
je ročni petstopenjski. Za učinkovito zaviranje skrbijo hlajeni diski, spredaj premera
280-milimetrski, zadaj pa 240-milimetrski.
Made in Dolenjska
Twingo RS, ki se po ekskluzivnosti pridružuje svojima večjima bratoma cliu RS in meganu RS,
bo na voljo v petih različnih, a vpadljivih barvah. Notranjost je črna, z dodatki oranžne
pri šivih in varnostnih pasovih, polno je specifičnih podrobnosti, kot je recimo naraščajoča
velikost številk na merilniku vrtljajev. V slogu dirkalnikov ima avto lučko, ki opozori, ko je
treba dati v višjo prestavo.
Revoz ima novo vodstvo |
Intervju z Albinom Kužnikom, v. d. direktorjem Revoza
Kdaj se bo začela proizvodnja twinga RS?
Začetek serijske proizvodnje twinga renault sport v Revozu je predviden za maj, in sicer ga
bomo kot edina tovarna izdelovali na isti proizvodnji liniji kot twinga in clia II. Treba je
poudariti, da je Renault doslej športne različice svojih modelov izdeloval večinoma v tovarni
Dieppe v Franciji, Revoz pa je prva tovarna, ki si je pridobila izkušnje že s proizvodnjo Clia II
renault sport, zdaj pa nam te pridejo zelo prav v sklopu priprav na serijsko proizvodnjo twinga
renault sport.
Kdaj bo model na voljo v Sloveniji?
V Sloveniji ga bo predvidoma mogoče naročiti od septembra dalje.
Ta podatek je žal zaupne narave.
Kako ste zadovoljni z dosedanjo proizvodnjo novega twinga, koliko avtomobilov je bilo
proizvedenih od začetka proizvodnje?
Proizvodnja novega twinga v Revozu zelo dobro poteka. Od aprila 2007, ko smo začeli
z njegovo proizvodnjo, pa do marca 2008 smo izdelali že več kot sto tisoč vozil tega modela, kar
priča o zelo dobrem povpraševanju po tem modelu na evropskem tržišču.
Nameravate v prihodnje proizvodnjo
še širiti
?
Širitev proizvodnje v bližnji prihodnosti ni predvidena, so pa količine omejene s
proizvodnjo zmogljivostjo, ki je trenutno 220 tisoč vozil. Ker smo lani izdelali 200.164 vozil,
načrtujemo letos to številko še preseči in dejansko doseči optimalno zmogljivost
tovarne.