Nekaj mesecev po limuzini je čez alpske prelaze k nam zapeljal še karavanski razred C. Boj z glavnima konkurentoma, audijem A4 avantom in BMW serijo touring nadaljuje tam, kjer je omagal njegov predhodnik. V tokratni generaciji napoveduje precej enakovrednejši boj, v marsičem želi pokazati tudi precej več kot to zmorejo drugi.
Poudarek je seveda v zadku, saj se do tam avtomobil le malo ali nič razlikuje od limuzine. Enako je sestavljen iz hibridne mešanice aluminija in jekla visoke trdnosti, kar na tehtnici v primerjavi s prejšnjo generacijo pokaže do 100 kilogramov lažjo maso. Tudi stroški uporabe vozila naj bi bili precej nižji, saj obljubljajo prihranek pri gorivu do 20 odstotkov.
Že karavani v nižjem srednjem razredu danes ponujajo po 600 in več litrov v prtljažniku, zato je zanimivo, kako premium srednji razred vztraja pri številkah, ki ne doseže niti pol kubika. V dinamično, a hkrati prepoznavno za znamko zašiljenem prtljažniku C-ja je konkretno prostora "le" za 490 litrov, kar je le 10 litrov več od predhodnika. A tudi zadaj ima prednost kvaliteta pred kvantiteto, saj prtljažnik deluje premišljeno izdelano, brez robov in pravilnih oblik, z uporabnim dvojnim dnom, pregradno mrežo in rolojem, ki se lahko umakne navzgor ali povsem pospravi v držalo.
Sicer karavanski C ne ponuja večih tehnoloških odmikov od limuzine, kar pa še zdaleč ni slabo. Ponuja namreč pestro paleto dodatkov za ustvarjanje zunanjosti in notranjosti po lastni podobi, detajlom je namenjenega veliko pozornost, V primerjavi s tekmecema je osrednji del armaturne plošče precej čistejši, a moderen, s podatki, ki se prikazujejo na serijskem zaslonu v obliki tablice, se upravlja prek posebnega upravljalnika v sredinskem tunelu. Tam se nadzoruje tudi nastavitve motorja, podvozja in volanskega mehanizma, opcijsko je na voljo zračno vzemetenje, kar je unikum za razred.
Kot že rečeno, naj bi s tem precej dvignili dosedanje prodajne številke karavanskega C, saj so prepričani, da avtomobil še nikoli doslej ni tako nagovarjal mlajše (okoli 40 let) generacije družinskih očetov.
Serijska sta kolenska zračna blazina za voznika in asistent za prepoznavanje utrujenosti.
Tudi hibrid
Za začetek bo na voljo sedem motorjev, od tega štirje dizli. Že od začetka bosta na voljo tudi dizelski različici C180 in C200, ki naj bi bili zelo zanimivi za kupce. Za motor C250 bo od konca leta na voljo tudi štirikolesni pogon, pri C220 pa pride prihodnje poletje. Sedemstopenjski avtomatski menjalnik je rezerviran le za različici C 250. Že konec leta bo na prodaj tudi C63 AMG, marca 2015 pa tudi hibrid.
Visoka tehnologija
Serijska oprema zadovolji le osnovne apetite, kar pa pri premium razredu ni novost, ko pa je na voljo "malo morje" dodatkov. Tako se verjetno takšnemu avtu ne pritičejo 16-palčna platišča, tudi halogenske žaromete (LED dnevne luči serijsko) velja menjati za polni LED. Volan je vedno progresiven. Atraktivnejše pakete zunanjosti in notranjosti ponujajo avantgarde, exclusive in AMG line.
Izredno varen
Pri znamki zelo poudarjajo napredno aktivno varnost, saj avto po zgledu razreda S pozna sistem polavtonomne vožnje, asistent za vzdrževanje smeri je aktivne narave, torej avtomobil sam "teži" v vrnitvi znotraj voznega pasu, sistem za prepoznavanje nevarnosti v tretji generaciji prepoznava pešce in lahko s samodejnim zaviranjem odslej preprečuje nesreče vse do 50 km/h.
Dražji za 1.500 evrov
Od primerljivo opremljene limuzine je karavan dražji za okoli 1.500 evrov in se prične pri 34.190 evrih za C180, medtem ok dizel C180 stane od 34.500 evrov naprej. Vsi dizli ostajajo pri vrednostih izpuha pod 130 gramov in pod nominalno porabo šestih litrov. Letos nameravajo v Sloveniji prodati že 40 najmanjših mercedesovih karavanov, prihodnje leto še 15 več.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id02468483