Clio GT je na prvi pogled videti kot baby RS. Od klasičnih različic clia se razlikuje po športnih podrobnostih, a je še vedno dovolj drugačen, da ne "škodi" RS, od katerega ga loči posebna malteško modra barva, cenjena na 620 evrov, oziroma dve okrogli izpušni cevi. RS ima še dve veliki štirikotni odprtini, po eno na vsaki strani.
Stabilnost je boljša tudi zaradi 17-palčnih pnevmatik, nadetih na atraktivna lahka platišča, na športnost pa opozarjata strešni spojler (150 evrov) in difuzor na zadku.
Sodoben tudi znotraj
Notranjost je unikatna in nič manj privlačna od zmogljivejšega brata. Sedeža na žalost nista recarova, a teh ni niti v RS. Vseeno je školjka sedeža dovolj globoka v sedalnem in ledvenem delu, da je občutek za volanom bolj športen. Tak je tudi volanski obroč, ki je prijetno odebeljen, dobil pa je oznako GT.
Za zabavno plat skrbi multimedijski sistem R-link z barvnim zaslonom na dotik, ki podpira navigacijo TomTom. Meniji so preprosti za uporabo, prikazovanje informacij je hitro, vozniku pa je na voljo več funkcij kot pri klasičnem multimedijskem sistemu Media NAV.
Vidijo clia, slišijo zverino
Posebnost je simulator zvoka pogonskega agregata. V podmenijih lahko voznik sam izbira, ali bo iz zvočnikov brnel zvok motorja iz nissana GT-R, apline A110, R8 gordinija, oziroma zvok enega od preostalih štirih zmogljivih avtomobilov. Čeprav prijetno za ušesa, je to poceni trik, ki bo všeč predvsem mlajšim voznikom, na daljših poteh pa je hrumenje iz zvočnikov za ušesa precej naporno.
Slabost R-linka je slabša resolucija prikazovanja slike iz kamere za pomoč pri vzvratni vožnji. Kamera je skrita v logotip na vratih prtljažnika, ki se hitro umaže in voznika prikrajša za sliko med vzvratnim manevriranjem. Na srečo je kombinirana s senzorji za pomoč pri vzvratni vožnji.
Nov pogonski sklop ne prepriča povsem
GT je bil pri tretji generaciji clia poseben model z unikatno opremo, 1,6-litrski motor s 126 konjskimi močmi pa so si izposodili iz twinga RS. Novincu so zdaj namenili povsem nov in sodoben 1,2-litrski turbobencisnki agregat s 120 konjskimi močmi, ki tako kot RS moč na cesto prenaša s pomočjo samodejnega šeststopenjskega menjalnika z dvojno sklopko EDC, voznik pa lahko za prestavljanje uporablja obvolanski ročici.
Čeprav je motor nekoliko šibkejši kot pri predhodniku, je zahvaljujoč turbopolnilniku preprost za vožnjo, hkrati pa veliko varčnejši. Podvozje je sicer športno, a v praksi prej udobno in vsakdanje uporabno. Menjalnik v samodejnem načinu deluje zaspano, prestave niso izračunane za nagla pospeševanja, saj se motor zelo napreza, menjavanje pa je zaradi visokih vrtljajev glasno. Boljši občutki so v ročnem načinu pretikanja z obvolanskima ročicama oziroma v programu sport, ki ga voznik izbere s pritiskom na stikalo RS, ki je nameščeno med obema sedežema. Takrat se nekoliko spremenijo prestavna razmerja, ki omogočajo krajše pretikanje.
Renault clio GT je prvič na voljo tudi kot karavan (grand tour), ki je od klasične petvratne različice dražji za 700 evrov. Od zmogljivejšega RS je cenejši za okrogle štiri tisočake.
Podatki o vozilu: (Renault clio GT 120 EDC)
Motor: turbobencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.197 cm³
Največja moč: 88 kW (120 KM) pri 4.900 vrt./min.
Največji navor: 190 Nm pri 2.000 vrt./min.
Poraba na testu: 8,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 120 g CO2/km
Zmogljivosti: 199 km/h, 9,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (d x š x v) (v mm): 4.063 x 1.732 x 1.448, medosna razdalja 2.589
Prtljažnik: 300/1146 litrov
Cena: 18.290/19.560 evrov (osnovni/testni z dodatno opremo)