Kangoo je že na prvi pogled bistveno spremenjen, še posebej drugačen je v različic extrem, kjer pustolovski videz poudarjata strešna nosilca, bočne zaščitne letve in barvite nalepke extrem.
Kljub naštetemu na čustva ne igra, bolj pomembna je uporabnost, a tudi tu bolj kot na tehnologijo, stavi na praktične rešitve v obliki velikih predalov, tudi na stropu nad prvimi sedežema in nad zadnjo klopjo, velikim predalom pod voznikovim sedežem ali mizicama v hrbtiščih prednjih sedežev.
Brez dodatkov pust videz notranjosti
Povsem nova armaturna plošča je očem prijetnejša, prav tako oblazinjenje, voznik zaradi volana prevzetega iz scenica nima več občutka, da pelje dostavno vozilo. Kljub temu, da paket extrem predstavlja vrh ponudbe in da sestrska dacia ponuja svoj veliki družinski enoprostorec dokker, ki za občutno nižjo ceno ob doplačilu ponuja moderen multimedijski sistem z ekranom na dotik in navigacijo, bi od testnika vseeno pričakovali več kot le pusto sredinsko plošča. Na sredini je le velik predal, pod njim pa starinski avtoradio z mp3, s katerim sicer upravljamo z obvolanskimi stikali, zmožen pa je tudi brezžične povezave preko bluetootha. Pričakovali bi, da ima voznik pogled vsaj na ličen multimedijski sitem, zadovoljni bi bili tudi brez ekrana na dotik. Tako pa mora kupec iz seznama dodatkov izbrati sicer pregleden in dobro delujoč sistem R-link, ki smo ga preizkusili v novem cliu, ki pa s 690 evri ni poceni.
Več možnosti, kot v dacii dokker
Prostornosti na velikih in udobnih prednjih sedežih ter zadnji klopi, kamor se vstopa skozi veliko odprtino, ki nastane ob ročnem odpiranju drsnih vrat, ne moremo oporekati, tudi osnovne tehnologije pri paketu extrem je povsem dovolj. Pri extremu tudi ESP, pri ostalih opcijah je treba zanj doplačati 250 evrov, parkirni senzorji zadaj, del opreme je tudi tempomat in samodejna klimatska naprava (doplačilo), ki jo pri dacii dokker ne morete dobiti.
Prtljažnik je boljše obdelan kot v dacii, ni vidnih sledov karoserije, tudi polica v prtljažniku je trda. Dostavnik je imel tudi pregradno mrežo, ki jo le kupite če boste v zadku prevažali psa ali orodje. Stane 210 evrov.
Brez stresa v spolzek klanec
Kangoo za razliko od dacie dokker ponuja najrazličnejše velikosti svojega enoprostorca (v testni različici je prtljažni prostor meril 660 litrov, kar je dovolj za večje družinske potrebe), posebnost, tako v primerjavi z dokkerjem, je stikalo za aktiviranje sistema extended grip.
Sistem deluje v kombinaciji z elektronskim nadzorom stabilnosti (ESC) in sistemom za pomoč pri speljevanju na klancu „hill start assist.“ Sistem je dobrodošlo pripomoček predvsem na slabši in bolj strmi podlagi, ko vam ob ustavitvi na klancu, v gneči ali ob rdeči luči, ne bo treba „požirati sline“ in se spraševati ali vam bo uspelo speljati z mesta ali ne, ali bo voznik za vami hupal, ker ne boste pravočasno speljali … Sistem za pomoč pri speljevanju v klancu kljub temu, da izpustite zavoro, še tri sekunde zadrži vozilo na mestu, kar je več kot dovolj, da voznik nežno spelje z mesta. V primeru slabšega oprijema računalnik glede na preračunane podatke priredi delovanje zavor in določi koliko navora bo razdelil med prednji kolesi. Sistem se je dobro odnesel tudi na blatni cesti ter makadamu, vendar pri „hribolazenju“ ne pričakujte čudežev. Pogona na vsa štiri kolesa danes kangoo ne pozna več, tisti, ki večkrat zapeljete izven asfalta, premislite o doplačilu povišaneha podvozja (90 evrov).
Novi dizel odziven in varčen
Testnika je poganjal novi najbolj zmogljiv dizelski agregat, 1,5-litrski dCi z 80 kilovati moči, iz družine Energy, ki je moč na cesto prenašal s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika. Turbo motor je v primerjavi s predhodno izvedenko enako zmogljivega agregata veliko bolj kultiviran, miren, a ob zagonu ostaja glasen, dokler se ne ogreje na delovno temperaturo. Zaradi obilice navora (240 Nm) v nizkih vrtljajih, je tudi občutek vožnje bolj dinamičen. Motor je odlična izbira za obrtnike, ki so veliko na cesti, tudi na avtocesti, saj je izmerjena poraba na testu s 5,7 litri nižja, kot v 13 kilovatov šibkejši različici 1,5 dCi agregata v dacii dokker. Zasluga gre tudi ECO-programu, ki se ga vklopi s stikalom med sedeži in sistemom start stop, ki pripomoreta, da ob vsakem polnjenju posode z gorivom privarčujete za eno kosilo.
Za štiri tisočake vam ni treba mižati na eno oko
Renault kangoo extrem z dodatki, kot je samodejna klimatska naprava in sistem senzorjev občutljivih na dež, pregradno mrežo v zadku, kovinsko barvo, radiem z mp3 funkcijo in bluetoothom, ter kovinsko barvo ter 16-palčnimi platišči in popustom seže do 18.135 evrov, kar je štiri tisočake več kot dacia dokker z vso možno opremo in dodatki, tudi multimedijskim sistemom z navigacijo. Veliko bi rekli, a le če ne upoštevamo, da avto kupujemo za dalj časa in nam ni vseeno, da škripajo sedeži, ali da pred sabo vidimo trdo plastiko, oziroma, da se na avtocesti ne moremo prepustiti udobju tempomata oziroma samodejne klimatske naprave. Takrat so štirje tisočaki več kot upravičeni. Sploh če pri tem upoštevamo tudi boljše vozne lastnosti in zmogljivejši ter bolj ekološki agregat.
Podatki o vozilu: (Renault kangoo extrem dCi 110 energx extrem)
Motor: turbodizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.461 cm³
Največja moč: 80 kW (110 KM) pri 4.000 vrt./min.
Največji navor: 240 Nm pri 1.750 vrt./min.
Poraba na testu: 5,7 litra/100 km (mešani cikel), izpust 115 g CO2/km
Zmogljivosti: 170 km/h, 12,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.282 x 1.829 x 1.801, medosna razdalja 2.697
Prtljažnik: 660–2.600 litrov
Cena: 13.410/18.153 evrov (osnovni/testni z dodatno opremo)
Grozno ceneno in zastarelo zgleda !!!
Slab avto. Notranjost in armaturna plošča takšna, kot pred 15. leti (npr. prikazovalnik ure)... nobenega inovativnega in dizajnerskega pristopa in presežka. Že po slikah se vidi trda nekvalitetna plastika... in kdo še daje v avtomobile takšne avtoradije?Na zunanjost obesijo… ...prikaži več malo plastike in so naredili ne vem kaj?Renualt = NE HVALA!