DS3 crossback bo pri svojih 4,1 metra dolžine na cesti gotovo razpoznaven zahvaljujoč nenavadni obliki, polni zavitih prehodov in izboklin. Veliko je kroma, nekaj posebnega na dvobarvni karoseriji je gotovo "rog" na B stebričku. Kljuke vrat so zlite z okolico, med steklom in robom vrat pa se sploh ne vidi guma.
Zadek z majhnim steklom dopolnjujejo ozka svetila, povezana med seboj s črto. Notranjost je za odtenek manj kontroverzna, poudarek pa je na digitaliziranem okolju, ki ga dopolnjuje visoka stopnja kakovosti materialov in njihove obdelave, kot se spodobi za francoski premium avto. V središču ideje pa je oblika diamanta.
Veliko je sodobne tehnologije, vozniku bodo ponoči lahko pomagali matrični žarometi.
DS3 crossback bodo lahko poganjali trije bencinski (1,2) in en dizelski motor (1,5). Kmalu pa bo prišla na trgu tudi verzija z električnim pogonom, ki bo uporabljala 50 kWh baterijo. Motor bo imel 84 kW moči (115 KM), kar naj bi z enim polnjenjem dovoljevalo do 450 km poti po normativih starega standarda NEDC. Doseg po novem WLTP standardu še ni bil objavljen.
DS3 crossback bo po DS7 crossbacku, ki pride k nam prav tako prihodnje leto, drugo močno orodje mlade premium znamke v lasti PSA.
Do konca prihodnjega leta bo sicer še vedno v proizvodnji tudi trivratni model DS3, ki pa ne bo imel nasldnika. Že pred časom so prenehali izdelovati tudi modela DS4 in DS5.
dezurni@zurnal24.si