Po triletnem premoru, do katerega ga je prišlo zaradi pandemije, se je evropsko gorsko prvenstvo vrnilo v Rechberg, na avstrijsko Štajersko. 250 dirkačev je na hitri in izjemno dobro pripravljeni progi vprizorilo spektakel za več kot 30.000 gledalcev, dirke, ki je bila točkovana tudi za slovensko državno prvenstvo, pa se je, žal, udeležilo le 20 slovenskih dirkačev. Kljub izjemno močni konkurenci je bil favorit za uvrstitev med najhitrejšo deseterico v skupni uvrstitvi Vladimir Stankovič (Osella PA21 EVO), ki se je potegoval tudi za zmgo v razredu dvolitrskih prototipov.
Na žalost se tokrat visoka pričakovanja moštva T-2 Prokarting Racing niso uresničila zaradi tehničnih težav z dirkalnikom:
“Vrnitve v Rechberg po triletnem premoru sem bil izjemno vesel. Izjemna proga, vrhunska organizacija dirke in vzdušje, ki ga pričara ogromno število gledalcev ob progi je enkratno doživetje. Na žalost, že na prvem sobotnem treningu, ki je potekal še po mokri progi, se je pokazalo, da naša Osella ne deluje optimalno. Kazalo je na napako na električni napeljavi in tekom celega vikenda smo brezuspešno poskušali dijagosticirati napako. Dirkalnik je na uvodni dirki v Brnu deloval brezhibno in zato je bilo razočaranje še toliko večje ker mi ni uspelo ponoviti izvrstne uvrstitve iz Češke.” je povedal Stankovič, ki je dirko le končal in tako nabral nekaj dragocenih točk, tako v evrospkem, kot tudi v slovenskem in avstrijskem državnem prvenstvu.
Ne glede na trenutne tehnične težave, so v moštvu T-2 Prokarting Racing zadovoljni z dirkalnikom in z optimizmom pričakujejo nadaljevanje sezone. Po nekaj daljšem premoru se bo državno prvenstvo Slovenije nadaljevalo v hrvaškem Skradinu, 4. junija.