Ssangyong je (spet) v najhujših težavah v svoji zgodovini. Južnokorejska znamka v lasti Mahindre se je znašla v slepi ulici, potem ko je prodaja zaradi koronakrize še dodatno padla, denarja za poslovanje zmanjkuje, njegova indijska večinska lastnica pa si že dlje časa neuspešno prizadeva prodati svoj 75-odstotni delež.
Po poročanju medijev, tudi Automotive Newsa, bi moral Ssangyong v minulih dneh upnikom odplačati del kredita v višini več deset milijonov evrov, vendar tega ni storil. Namesto tega je v ponedeljek družba razglasila začetek insolvenčnega postopka. Ali to pomeni pot v stečaj in kakšna bo nadaljnja usoda proizvodnje in prodajne mreže, bo znano v prihodnjih tednih oziroma mesecih. Za zdaj v Evropi prodaja poteka normalno, čeprav so številke relativno nizke.
Ssangyong je v Sloveniji prisoten že več kot 30 let, takrat je bil znan njihov robustni terenec korando. Prav z derivatom jeepa se je leta 1974 tudi vse začelo. Ssangyong pa je po prelomu tisočletja ostal v glavah bolj ali manj le po nazivih za najgrše avtomobile, kar jih je mogoče kupiti na trgu. Kyrion, actyon, rodyus … Niso pomagali niti Mercedesovi motorji in ugodna cena.
Znamka je šla v bankrot in po rošadah lastnikov (tudi kitajskih) pristala v rokah indijske Mahindre, ki je želela z visokimi vlaganji in sodelovanjem z oblikovalskim studiem Pininfarine narediti iz Ssangyonga cenovno dostopno, a tehnološko moderno znamko. Tako so spomladi letos v Sloveniji začeli po razmeroma dostopni ceni poleg že od prej znanega suv modela tivoli prodajati povsem novo generacijo koranda. Imeli so ambiciozne cilje po razširitvi ponudbe še z drugimi modeli.
Uradna statistika v Sloveniji kaže, da je do konca novembra znamka pri nas po zaslugi spomladanskega prihoda koranda registrirala skupaj 65 avtov, od julija naprej pa le še enega.
fest...kaj si ga drgneš??
če je pa to znana znamka sem pa jaz papež
www︎.︎mayito︆.︆net - oddličen prrojekt za odrrasle, ki želikko najti partnerja za sseks