Avto
459 ogledov

Slovenec Domen Ručigaj zrisal najnovejši Audijev koncept

 Audi e- tron sport back concept.
1/16
Audi
Ta teden svoja vrata odpira eden najbolj pomembnih mednarodnih svetovnih avtomobilskih salonov, razstava v Šanghaju. Audi je na Kitajsko pripeljal svoj novi koncept e- tron sport back, pod obliko katerega se podpisuje slovenski oblikovalski up Domen Ručigaj.

Domen Ručigaj, ki se je kalil v Volkswagnu, pred kratkim pa so mu ponudili delo v Audiju, se je podpisal pod zunanjo obliko koncepta audi e- tron sport back.

Nemci so v prvem napovedniku razkrili samo svetleče žaromete LED, zdaj pa so ponudili zbirko prvih skic, pod katerimi se jasno vidi podpis slovenskega oblikovalca. Z njim smo pogovor na zurnal24.si naredili prav ob začetku njegove oblikovalske kariere leta 2009. Kaj je povedal, si lahko preberete tukaj.

Konkurent X6 in GLE coupeju

Domen Ručigaj | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
No, njegov prvi Audijev izdelek je crossover coupe s štirimi vrati in poševno streho. Audi z njim napoveduje konkurenta BMW X6 in mercedesa GLE coupeja. Za tovrstna vozila so značilne mišičaste linije, velika kolesa s poudarjenimi blatniki, skice pa jasno nakazujejo to, kar je razkril že mali Q2, da se želijo v Ingolstadtu počasi posloviti od konservativne oblike.

Ime E-tron najavlja tudi električni pogonski sklop s 320 kW/ 435KM (oziroma 370 kW/503KM v boost režimu). Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,5 sekunde. S polno litij-ionsko baterijo lahko na elektriko prevozi do 500 kilometrov poti (NEDC cikel).

V dolžino meri 4,9 metra, širok je 1,98 metra in visok 1,53 metra. Medosna razdalja je 2,9 metra. Zunanje posebnosti so nizka strešna linija, polni žarometi led in ogromna kolesa, ki merijo kar 23 palcev. Nič kaj audijevska ni maska hladilnika spredaj, namesto vzvratnih ogledal so nameščene kamere. Instrumentalna plošča je popolnoma digitalna, notranjost je po zgledu na praktično vse nemške koncepte minimalistična, zaslon je občutljiv na dotik. Domen Ručigaj si je zamislil tudi veliko panoramsko streho in individualna zadnja sedeža.

Serijski model naj bi bil nared leta 2019, avtomobil bi utegnili proizvajati v tovarni v Bruslju, v Belgiji.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.