Audijeva letna konferenca, na kateri so vodilni nemškega giganta predstavljali letne rezultate in načrte za naprej, je sicer potekala v senci kriminalistične preiskave, saj so ravno v sredo zjutraj na vrata osrednjih pisarn v Ingolstadtu potrkali preiskovalci in iskali nove dokaze glede morebitnih manipulacij z izpušnimi plini v preteklosti.
Vendar pa Audi kljub težavam v preteklosti gleda zelo optimistično v prihodnost in napoveduje zelo napredne odgovore na izzive, ki jih prinašajo spremembe pri pogonih in splošnem dojemanju mobilnosti.
Eden prvih korakov v to smer je novi križanec Q4, ki ga bodo predstavili leta 2019. Opisujejo ga kot športnega kompaktnega suva, verjetno pa se bo zelo zgledoval po konceptu TT offroad, ki so ga pokazali že pred tremi leti in bo namenjen konkuriranju avtom, kot sta BMW X4 ali mercedes-benz GLC. Kot je znano, se je za pravico do oznake Q4 zelo dolgo pregovarjal z Alfo Romeo, ki je imela do lanskega leta zaščito nad to kombinacijo črke in številke.
Že leta 2020 naj bi po suvu (2018) in križancu (2019) dali na trg tudi svoj prvi kompaktni električni avto.
Da bodo lahko prepričevali kupce, da se odločijo za električna vozila, pri Audiju vzporedno razvijajo tudi napredne tipe polnjenja, vendar za zdaj o tej točki nočejo povedati še ničesar konkretnega.
dezurni@zurnal24.si