Medtem ko je iz Škode nedavno prišla vest, da bodo zaradi pomanjkanja zanimanja med kupci ukinili različici scout pri modelih karoq in kodiaq, pa ostajajo zvesti ideji o avanturistični različici octavie.
Izvedenka scout je novi generaciji octavie pričakovano nadela precej bolj pustolovski videz in nekaj koristnih funkcij, s katerimi se lahko družinski karavan dokaj suvereno odpravi tudi na potepanje izven asfalta. Verjetno pa so še najbolj pravi naslov zanje takšni vozniki, ki s seboj vozijo prikolice s konji, čolni ali pa čisto navadne počitniške prikolice.
Poleg vseh nadgradenj v prostornosti in tehniki, ki jih je s seboj prinesla menjava generacij, gre izpostavit dodatno zaščito podvozja, koles in blatnikov. Podvozje je dvignjeno za 15 milimetrov, standardna platišča merijo 18 palcev. Kot premierno pri octaviji različica scout uvaja matrične LED žaromete, ki se prilagajajo nasproti vozečemu prometu.
Pri motorjih Čehi poudarjajo predvsem prihod najmočnejšega dizla v octaviji doslej - 147-kilovatnega 2,0 TDI stroja (200 KM) s 400 Nm navora. Novost, ki jo pri octaviji scout srečujemo prvič, pa je tudi zgolj dvokolesni pogon - ta je standardni pri 85-kilovatnem dizlču in 1,5-litrskem TSI bencinarju. Standardno pa je 4x4 pogon vključen v pogon pri 2,0 TSI (140 kW/190 KM) in pri obeh močnih 2,0 TDI motorjih (110 kW/150 KM in 147 kW/200 KM). Vsi ti motorji imajo standardni sedemstopenjski DSG menjalnik.