Osnovna različica obuja zgodovino Škodinega modela 1100 MB in njegovih naslednikov vse do favorita, ki so imeli motor in pogon zadaj. V osnovni različici enyaqa iV bo namreč elektromotor v zadku poganjal zadnji kolesni par. Najmočnejše različice bodo imele štirikolesni pogon z dodatnim motorjem na sprednji premi, različne kombinacije motorjev pa bodo poskrbele za pet različnih sistemskih moči.
Od 340 do 500 kilometrov
Osnovni enyag iV 50 bo imel motor z močjo 109 kilovatov, baterija s kapaciteto 55 kilovatnih ur pa mu bo omogočala do 340 kilometrov dosega. Enyaq iV 60 bo razvijal moč 132 kilovatov, baterija s kapaciteto 62 kilovatnih ur pa mu bo zagotovila 390 kilometrov dosega. Najmočnejši zadaj gnani enyaq iV 80 bo razpolagal z močjo150 kilovatov in baterijo s kapaciteto 82 kilovatnih ur za 500 kilometrov dosega. Enako baterijo bosta imela tudi štirikolesno gnana enyaqa iV z oznakama 80X in vRS, ki bosta oba imela doseg 460 kilometrov. Prvi bo razpolagal z močjo 195, drugo pa z močjo 225 kilovatov, ki mu bo omogočila pospešek v 6,2 sekunde do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost 180 kilometrov na uro, vlekel pa bo lahko tudi 1,2-tonsko prikolico.
Škoda bo možnost naročila enyaqa iV kupcem ponudila že letos, proizvodnja se začne konec leta 2020, dobava pa bo stekla leta 2021. Prvih 1.895 primerkov bo na voljo v omejeni seriji »Founders Edition«, s katero bodo spomnili na začetke Škode pred 125 leti.
Omeniti velja še tri načine polnjenja baterij. Poleg običajne šuko vtičnice z močjo 2,3 kilovata bo doma možno tudi hitrejše polnjenje z 11-kilovatno stensko polnilnico, ki bo trajalo šest do osem ur. Na hitri polnilnici bo možno baterije polniti z enosmernim tokom do moč 125 kilovatov, ki jih bo v idealnih razmerah v štiridesetih minutah napolnil od deset- do osemdesetodstotne kapacitete.
Prva škoda na platformi MEB
Enyaq iV, ki je kot prva škoda nastal na Volkswagnovi električni platformi MEB in ga bodo kot edini električni avtomobil iz skupine izdelovali v Mladi Boleslavi na Češkem, je dolg 4,648, širok 1,877 in visok 1,618 metra, medosna razdalja pa znaša 1,618 metra.
Mere bodo vplivale tudi na notranjost, ki jo pri Škodi posebej izpostavljajo, saj naj bi z vtisom salonskega ambienta vzbujala povsem novi občutek prostornosti. Za povezljivost in infotainment bo poskrbljeno preko 13-palčnega osrednjega zaslona in z možnostjo projekcijskega zaslona z obogateno resničnostjo, ki se bo neprestano osveževala preko spleta, posebni pa bodo tudi trajnostni materiali. Uporabnost bo zaokrožil prtljažnik s prostornino 585 litrov in nizkim nakladalnim robom.
Tole bo pa boljše od vseh fosilcev samo, da VW napiše program za ID3. Do leta 2025 bo počasi in po dvojni ceni