Športni model četrte generacije octavie je revolucionaren. Oblikovno so za športno octavio značilne črne karoserijske aplikacije in športno zasnovana notranjost, ki ohranjajo značilnosti preteklih modelov RS. Revolucionarna pa je v pogledu pogonskega sklopa, saj gre za prvi priključnohibridni pogon v Škodinem modelu z oznako RS.
Zunanji poudarki so še črna Škodina masko, športni spodnji del sprednjega odbijača s črnimi zračnimi zavesami ter spodnjim delom zadnjega odbijača z aerodinamičnimi zaključki in športno črnim difuzorjem je nova Octavia RS iV že na prvi pogled prepoznavna kot članica družine RS.
Črna aluminijasta platišča odstirajo pogled na rdeče lakirane zavorne čeljusti, zadnji pokrov limuzine krasi črn usmernik zraka tipa RS, različica Combi pa ima nad zadnjim steklom usmernik zraka v barvi vozila. V pretežno črni notranjosti je za privlačne barvne poudarke poskrbljeno s kontrastnimi šivi na športnih sedežih z integriranimi vzglavniki in na trikrakem večfunkcijskem športnem volanu, oblečenem v usnje.
Pogonsi sklop sestavlja 1,4-litrski bencinski motor TSI in elektromotor s 85 kW, ki imata sistemsko moč 180 kW (245 KM), največji navor pa je 400 Nm.Emisije CO2 po kriterijih voznega cikla WLTP so 30 g/km. Octavia RS iV lahko izključno na elektriko prevozi pot do 55 kilometrov.
Posebnosti športne octavite so tudi športno podvozje z nastavitvijo, specifično za modele RS.
Tudi octavia iV
Octavia iV ima prav tako priključnohibridni pogon. 1,4-litrski motor TSI in elektromotor skupaj razvijeta sistemsko moč 150 kW (204 KM), največji navor pa znaša 350 Nm. Litij-ionska visokonapetostna baterija te pogonske različice ima kapaciteto 37 Ah in energijsko vrednost 13 kWh. Tako kot pri modelu RS iV jo je mogoče preprosto polniti doma na 230-voltni električni vtičnici ali stenski polnilni postaji.