Če bo vse šlo po načrtih, bodo serijski avtomobil že aprila pokazali na avtomobilskem salonu v New Yorku, kot so potrdili na predstavitvi ob odpovedanem ženevskem avtomobilskem salonu, pa se bo tudi serijsko imenoval volkswagen ID.4.
Križanec, ki je tokrat še nosil diskretno maskirno shemo, bo imel v začetku zadnji pogon, pozneje pa pride tudi štirikolesni. Visokonapetostna baterija, ki bo z nizko vgradnjo pod dnom potniške kabine v modularno šasijo MEB poskrbela tudi za nizko težišče in dinamične vozne lastnosti avtomobila, bo poskrbela za do 500 kilometrov električnega dosega, seveda odvisno od opreme avtomobila in voznih navad voznika.
Tehnične lastnosti?
To je za zdaj tudi vse, kar so pri Volkswagnu povedali o tehničnih lastnostih volkswagna ID.4. Če lahko sodimo po študiji ID.CROZZ, bo moč motorja v različici z zadnjim pogonom znašala 150 kilovatov, sprednji elektromotor pa bi lahko k sistemski moči prispeval še dodatnih 75 kilovatov. Glede na doseg in tisto, kar ponuja volkswagen ID.3, bi lahko bilo možnosti baterij več, najbolj zmogljiva pa bi lahko razpolagala s kapaciteto 85 kilovatnih ur.
Po zaslugi kompaktnega pogonskega sklopa bo ID.4 precej prostoren avtomobil, upravljanje digitalnega kokpita pa bo pretežno potekalo preko digitalnih stikal in glasovnih ukazov.
Pomembni tudi priključni hibridi
Pri Volkswagnu poudarjajo, da bosta električna volkswagna ID.3 in ID.4 pomembna mejnika na poti k doseganju pariškega klimatskega sporazuma, po katerem naj bi promet do leta 2050 dosegel ničelne emisije, do leta 2025 pa naj bi jih zmanjšali za tretjino. A pri tem bodo svojo vlogo odigrali tudi priključni hibridi, ki so bili tudi pomemben del njihove predstavitve.
Ob ženevskem avtomobilskem salonu so namreč predstavili tudi priključno hibridni golf GTE, prav tako pa tudi veliki križanec touareg R, ki je tudi dobil priključno hibridni pogonski sklop z močjo 340 kilovatov.
kakšen ID4, če še programa za ID3 ne bo letos