Proizvajalci avtomobilov so začeli uvajati naročniške storitve v svoje avtomobile, saj jih vidijo kot pomemben način za povečanje dobička. General Motors meni, da bo tak sistem do leta 2030 prinesel do 25 milijard dolarjev na leto, medtem ko ima koncern Stellantis "v mislih" številko 23 milijard.
"Poglobiti nameravamo čustveno povezavo med našimi strankami in blagovnimi znamkami, ki jih imajo radi," je za Auto News povedala vodja pri Stellantisu za programsko opremo Mamatha Chamarthi. "Če je bila v preteklosti v ospredju povečevanja marž strojna oprema in celotna oprema, je naša prihodnost strankam ponuditi storitve, ki temeljijo na programski opremi."
Da bi se to zgodilo, izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares poudarja, da bodo morali proizvajalci najti način, kako poceniti svoja vozila, najverjetneje z zmanjšanjem stroškov na strani proizvodnje. "Vse je odvisno od dostopnosti tega, kar počnemo. Izboljšati je treba strukturo stroškov te fantastične naprave za mobilnost, imenovano avto," pravi Tavares.
Pri Stellantisu menijo, da mu bodo s programsko opremo in naročniškimi storitvami omogočili občutno povečanje operativnih marž. Vendar pa niso vsi prepričani, da je to izvedljivo. "Skeptičen sem, da se bo katero koli od teh avtomobilskih podjetij približalo številnim vrednotam, o katerih govorijo," je dejal analitik za avtomobilsko in pametno mobilnost pri podjetju Gartner Mike Ramsey.
Številne storitve, ki jih namerava ponuditi Stellantis, bodo na voljo prek tehnoloških platform, ki bodo uvedene od leta 2024 naprej. Poimenovali so jih STLA Brain, STLA SmartCockpit in STLA AutoDrive. Strankam bodo ponudili nadgradnje konjskih moči, povečano nosilnost in različne zvočne in video funkcije, vse prek brezžične tehnologije.
V tovrstne tehnologije veliko vlaga tudi trg. Pred kratkim so predstavili orodje za terenske službe, ki lastnikom podjetij pomaga digitalizirati svoje delo. Fordov cilj je razviti "vedno vključujoč odnos s svojimi strankami".
"Vedno vključeni pomeni redno komuniciranje z našimi strankami o velikih in majhnih stvareh, ustvarjanje novih priložnosti, kot so povezane storitve, da obogatimo uporabniško izkušnjo in spodbudimo ponavljajoče se tokove prihodkov," je pojasnil izvršni direktor Forda Jim Farley.
kupim stoenko ali pa florido. ajd može tud opel kadet al pa fiat 850, če ni druge pa simca 1100