Zdravnik dr. Ali Vaziri je bil 24. septembra neprijetno presenečen nad opozorilom mobilne banke, da je poravnal račun v višini 4.280 ameriških dolarjev za programsko nadgradnjo za svoj model tesla model 3. Nenamerni nakup naj bi bil opravljen prek aplikacije Tesla na njegovem iPhonu, poroča ameriška spletna stran CNBC.
"Telefona sploh nisem imel pri sebi. Polnil se je na polnilcu v vozilu, in to je to. Že minuto kasneje sem prejel obvestilo banke. Nikoli nisem še nič kupil preko Tesline aplikacije," trdi Vaziri, ki je električno limuzino kupil pred nekaj meseci. Pravi, da je kreditno kartico povezal s svojim računom pri Tesli z namenom plačevanja mesečne naročnine za “premium povezljivost” v avtomobilu. Ta storitev omogoča funkcije, kot so vizualizacija prometa v živo, uporabo satelitskih zemljevidov, pretakanje videa in glasbe prek brezžičnega omrežj. Z isto kartico mu je bila zaračunana tudi nadgradnja programske opreme “Enhanced Autopilot”, s katero lahko lastniki tesle izboljšalo funkcije za pomoč vozniku.
Nekaj trenutkov po tem, ko je od banke prejel mobilno opozorilo, je Vaziri poklical svojo lokalno trgovino in servisni center Tesla. Pravi, da mu tam niso mogli neposredno pomagati, vendar so mu posredovali Teslino številko za pritožbe uporabnikov. Vaziri je nato zahteval vračilo kupnine. CNBC piše, da namesto, da bi zdravniku vrnili denar, mu je predstavnik službe za stranke naročil, da v svoji aplikaciji Tesla klikne gumb za vračilo kupnine. Sam jim je odpisal, da v aplikaciji Tesla sploh ni takšnega gumba, ampak je naletel le na povezavo, kako ravnati po pritožbi. Tu se je zadeva ustavila.
»Avto je super, že od samega začetka. Stvar z aplikacijo pa je bila prava nočna mora,« je za spletno stran, ki ji je posredoval tudi dopisovanja s Teslo, povedal Vaziri.
Tesla je v priznani raziskavi zanesljivosti JD Power, kjer so sredi leta objavili podatke za ameriški trg, suvereno končala na zadnjem mestu med 32 pomembnimi blagovnimi znamkami. To je raziskava, ki prikazuje zadovoljstvo strank z nakupom po 90 dneh lastništva vozila. Pri Tesli so lastniki ugotovili do 250 težav na 100 novih vozil, povprečje vseh znamk je bilo 166.
Kaj pa je teh par jurjev naspram ohrnjaju okolja,ki ga je s svojo kako že rečejo strokovnjaki-brezemisijsko vožnjo doprinesel planetu zemlja....
z električnim avtom je isto kot z diamanti. svetijo se dokler ne ugotoviš koliko otrok je umrlo zanj....
Tale lastnik oldtimerja tesle S zgleda zadovoljen z prevoženih 1,2 milijona km, baterijo manjal pri 500.000km, tretji motor, vse na garancijo. Nove tesle z eno baterijo in motorjem 1,6 milijona km. https://www.teslarati.com/tesla-model-s-12-million-milestone/