* - Fotografija je simbolna.
Po Muskovih besedah bo cenovno ugodna tesla stala 25 tisoč ameriških dolarjev, kar preračunano v evropsko valuto pomeni okoli 21.400 evrov. To naj bi dosegli z uporabo nove baterije, ki bo prepolovila ceno kilovatne ure zdajšnjih baterij, ki jih uporabljajo za električna vozila.
Od leta 2010 do leta 2019 je sicer cena na kilovatno uro padla s 1100 ameriških dolarjev (940 evrov) na 156 ameriških dolarjev (133 evrov). Musk pa želi ceno še dodatno znižati z novimi cilindričnimi celicami, ki bodo po njegovih trditvah zagotavljale petkrat več energije, šestkrat več moči in 16 odstotkov daljši doseg od zdajšnjih baterij. Ni pa komentiral konkretnega dosega najavljenega poceni električnega vozila s polno baterijo.
Teslin pristop vključuje vgradnjo baterije na način, da bo postala del strukture vozila, s čimer se bo zmanjša dejanska teža baterije.
"Naše sanje so vedno bile, da bi naredili cenovno ugoden električni avtomobil," je dejal.
Profesor Stanley Whittingham, član britanske Nacionalne inženirske akademije, je po predstavitvi za BBC dejal, da "reševanje vseh priložnosti predstavlja veliko vprašanj in tudi tveganje, ki pa je lahko na koncu bogato poplačano.« »Tesla ima denar in voljo, da to uresniči. Nisem prepričan, da je sploh še kdo drug pripravljen storiti kaj takega," je še dodal.
Pri Tesli niso razkrili podrobnosti o novem vstopnem modelu, čeprav je Musk med predstavitvijo pred 240 delničarji, ki so vsi sedeli v tesli model 3, zatrdil, da bo vozilo "popolnoma avtonomno". Musk je v zadnjih letih večkrat glasno povedal, da je želja izdelati samodejni avto z avtonomno stopnjo 5 (tak ne potrebuje volana), a do zdaj je vse ostalo le pri besedah. Dodal je, da bo avto na trg prišel čez približno tri leta.
Musk se mora prav glede avtonomne vožnje in poimenovanja Teslinega sistema "autopilot" za avtonomno vožnjo soočati z glasnimi kritikami. V začetku tega meseca so pri Consumer Reports objavili poročilo o Teslinih avtomatiziranih storitvah vožnje. Raziskava je ugotovila, da "za zdaj popolna zmožnost samodejnega upravljanja ostaja napačno poimenovanje."
Musk tudi ni prvič govori o električnem vozilu za dobrih 20 tisoč evrov. Med intervjujem leta 2018 je dejal, da bi Tesla lahko izdelala tako poceni avtomobil v treh letih.
Musk je na prireditvi še enkrat razglasil drzno idejo, da si Tesla želi dolgoročno izdelati 20 milijonov vozil na leto. Število presega vse napovedi avtomobilskih analitikov. Navsezadnje je bilo leta 2019 po vsem svetu izdelanih 92 milijonov vozil, avtomobilski v industriji pa bi se morala zgoditi velikanska sprememba, da bi Tesla izdelala več kot 20 odstotkov avtomobilov proizvedenih v enem letu po vsem svetu.
Težak humorist! In kako bo vozil v celem snegu, ko je vse naokrog belo, na AC pa še količkov ni!? Dokler ne bodo zabil markerje v asvalt, ki jih bo "avtonomno" vozilo odčitavalo, ne bo nikoli zanesljivo vedel da je… ...prikaži več (še) na pravem voznem pasu!