Energijska gostota baterij je namreč odločilni faktor za prihodnji razvoj električnih avtomobilov.
Določa namreč, koliko električne energije lahko shranimo v baterije enake velikosti in mase, kar torej pomeni, da z baterijami enake fizične velikosti lahko avtomobili prevozijo daljše razdalje. Baterije z visoko energijsko gostoto zato danes poskuša razviti veliko podjetij, razvoj pa kaže tudi precej napredka.
400 Wh/kg *with* high cycle life, produced in volume (not just a lab) is not far. Probably 3 to 4 years.
— Elon Musk (@elonmusk) August 24, 2020
Za tretjino več kapacitete
V razpravo o energijski gostoti baterij se je aktivno vključil tudi ustanovitelj znamke Tesla Motors Elon Musk, ki je na Twitterju objavil, da baterije z energijsko gostoto 400 vatnih ur na kilogram niso več tako daleč. Za primerjavo povejmo, da baterije, ki jih trenutno vgrajujejo v teslo model 3, razpolagajo z energijsko gostoto 260 vatnih ur na kilogram mase.
Musk je dodal, da bi takšne baterije lahko postale resničnost v treh do štirih letih in poudaril , da s tem ne misli na maloserijske prototipne izdelke ampak na baterije, ki bi jih izdelovali v velikih serijah.
Podjetje Tesla Motors je sicer 22. September, dan letnega zbira delničarjev, razglasilo za »dan baterij«. Ni še znano, kaj bodo takrat predstavili, vendar pa strokovnjaki pravijo, da bi lahko bilo povezano z energijsko gostoto baterij.
Spet nove.... že nekako dvestote po vrsti. Seveda nobena od njih potem ne pride res na tržišče. Namreč, - fantje in punce, dajte si že enkrat dopovedat, da kapaciteta NI prvi in glavni krivec za nerazširjenost električnih avtov, ampak je… ...prikaži več glavni problem POLNJENJE! Kako boste vrli gospodje polnili 200kWh ali večjo baterijo? S kablom 100 in več kvadrat, katerega morajo štirje konkretni dedci prinesti do avta? Z jedrsko elektrarno na vsaki polnilnici? Poleg tega bodo ti avto še bolj veselo goreli...
Nič pa ne piše, da se bodo takšne baterije tudi ustrezno dlje časa polnile. Dolgotrajno polnjenje je pa večja težava za voznika, kot sam doseg. Kemične baterije nimajo prihodnosti. Razen, če bodo razvili sistem samodejne zamenjave baterije na el. postajah… ...prikaži več po sistemu prazno za polno. Robot bo prečital tip baterije in jo v nekaj minutah zamenjal z ustrezno polno.