"Na žalost letos ne bomo potovali skozi Slovenijo," je organizator včeraj popoldan povedal za Žurnal24. Današnjo kar 1.400 kilometrov dolgo etapo bo približno 100 superšportnih in ekstravagantnih ekip letošnje povorke Gumball 3000 torej prevozilo le po cestah Avstrije in Italije. Glede na vmesni cilj v Veroni je namreč odseku od Gradca do Benetk prek Celovca in Trbiža tako po kilometrih kot času zelo primerljiva pot prek Šentilja do Fernetičev, a očitno organizator ni želel zapletati življenja udeležencem z nakupom vinjet in morebitnimi drugimi listinami, ki jih potrebujejo avtomobili.
Bav Majithia, angleški poslovnež, ki je uspel z rešitvami za mobilno industrijo, pa je še včeraj zvečer tvitnil: "Jutri naš čaka 1.200 kilometrov do Monaka. Proga pa še ni bila objavljena."
Ker imajo udeleženci bolj ali manj proste roke, kako bodo zaključili današnjo zadnjo etapo letošnjega relija Gumball 3000, ni izključeno, da bi se kakšen ekstravaganten avtomobil vendarle znašel na slovenskih cestah. Na vsakega pa bodo slovenski policisti in tudi darsovci zelo pozorni, da bo spoštoval slovenske predpise, so nam zagotovili pristojni.
Skozi Slovenijo bi jim bilo lažje
Da bi bile za ekipe slovenske ceste danes boljša izbira, priča tudi tvit ekipe @TaschaBM, ki je cesto čez mejni prehod pri italijanskem Trbižu opisala takole: "Bilo je hektično. Doživeli smo akvaplaning, a smo ga uspeli nadzorovati. Preklemano sneži! Na meji je bilo noro. Bodite pozorni na cestah. So supermokre in spolzke!"
Letošnji Gumball tokrat v nasprotju s tistim izpred dveh let, ko je prečkal Slovenijo, poteka brez slovenske udeležbe. Pričel se je v nedeljo v Københavnu in se bo prek Skandinavije, Rusije, Baltskih držav, Češke, Avstrije in Italije po okoli 4.800 kilometrih poti zaključil v Monaku. Naporna pot, polna zabav, je terjala tudi svoj davek, saj sta razbita ob cesti končala dva eksotična avtomobila, kar nekaj težav pa so imeli udeleženci tudi z okvarami, med drugim zgoraj omenjeni Majithia z menjalnikom svojega mclarna MP4 12C.