Octavia RS je v primerjavi s staro daljša za 88 milimetrov, širša za 45 milimetrov in s 102 milimetra daljšo medosno razdaljo.
Pričakovano izrazitejša je s športnimi elementi, kot so aero body kit, aluminijasta platišča velikosti od 17 do 19 palcev, rdeče čeljusti zavor, ... Za boljšo vidljivost ima biksenonske žaromete, LED-dnevne luči, boljšo lego na cesti so zagotovili s športnim podvozjem, ki je v primerjavi z limuzino za 12 milimetrov nižje, v primerjavi s karavanom pa znižano za 13 milimetrov. Serijsko ne manjkata niti delna zapora diferenciala XDS, športni izpušni sistem s kromiranima izpušnima cevema na zadku. Znotraj je usnjen športni volan, športni sedeži, aluminijaste pedalke, RS oznake, ...
Nova octavia RS bo na prodaj v dveh karoserijskih in motornih izvedenkah, na voljo sta tudi dva menjalnika (ročni šeststopenjski in samodejni DSG z dvojno sklopko). 2,0-litrski TSI bencinski ima moč 162 kilovatov (220 KM), poznamo ga iz VW golfa VII GTI in, 2,0-litrski TDI dizelski motor pa ima moč 135 kilovatov (184 KM), poganja pa tudi VW golfa VII GTD.
V različici z ročnim menjalnikom in bencinskim agregatom je pospešek od 0 do 100 km/h 6,8 sekunde, najvišja hitrost je 248 km/h (6 km/h bolje od predhodnice), s TDI motorje in ročnim menjalnikom pa z mesta do 100 km/h pospeši v 8,1 sekunde, najvišja hitrost je 232 km/h.
Pri Škodi navajajo, da v primerjavi s staro generacijo octavie RS nova porabi 19 odstotkov manj goriva, start-stop in sistem regeneracije zavorne sile sta del serijske opreme.
20
ogledov
Še hitrejša octavia RS
Pri Škodi so po predstavitvi tretje generacije octavie konec lanskega leta in predstavitvi karavanske octavie combi v začetku leta zdaj na spletu razkrili novo športno octavio RS, ki bo javnosti premierno razkrita 10. julija na festivalu hitrosti v Goodwoodu.
Čudoviti sta obe ! Pravi raketi bravo !