Škodin glavni oblikovalec Jozef Kabaň je s svojimi sodelavci avto preoblikoval od glave do peta. Sprednji del vozila je enak kot pri novi limuzini. Stranska silhueta temelji na dinamično-tekočih linijah, strešna linija pa se mehko spušča proti zadku in elegantno prehaja v D-stebriček. Zadnje luči segajo daleč v stranski del zadka in predstavljajo točko, v kateri se zaključi tornado linija.
Tudi od zadaj je že na prvi pogled značilna škoda, pečat pa ji dajejo zadnje luči v obliki črke C in značilni trikotni elementi na pokrovu prtljažnika. Enako kot limuzina ima tudi karavan v vsaki zadnji luči prvič po dva svetlobna pasova v obliki črke C, ki poudarjata grafični učinek.
Pametne rešitve
Novinka pa je že na pogled opazno večja. Od svoje predhodnice je 90 mm daljša in 45 mm širša, medosna razdalja pa je večja za skoraj 11 centimetrov.
"Prtljažnik je s prostornino 610 litrov največji v tem razredu," je povedal Frank Welsch, Škodin direktor tehničnega razvoja. Če podremo zadnjo sedežno klop, se prostornina prtljažnika poveča na zavidljivih 1.740 litrov. 'Simply Clever' detajli vključujejo obojestransko podlogo za prtljažnik, široko ponudbo mrež, številne kaveljčke za vrečke ali torbe, koš za smeti, veliko odlagalnega prostora za pijačo, nosilec za mobilne naprave, strgalo za led pod loputo za gorivo ali držalo za varnostni brezrokavnik pod voznikovim sedežem.
Med novimi domiselnimi rešitvami so še obešalnik za oblačila ali vzvod za podiranje zadnje klopi iz prtljažnika. Prevoz zelo dolgih predmetov bo olajšal zložljiv sovoznikov sedež. Pod prilagodljivo nastavljivim in spustnim dvojnim prtljažnim dnom lahko shranimo prtljažni rolo in strešni prtljažnik.
Tehnološko še nikoli tako dovršena
Po želji je opremljena s sodobnimi varnostnimi asistenčnimi sistemi, kot so funkcija večnaletnega zaviranja, sistem Front Assistant z mestno funkcijo zaviranja v sili, Driver Activity Assistant (sistem za zaznavanje utrujenosti voznika), proaktivni sistem zaščite potnikov Crew Protect Assistant in sistem Lane Assistant, ki pomaga ohranjati smer na voznem pasu. V primeru prometne nesreče zagotavlja optimalno zaščito voznika in potnikov obširen paket pasivnih varnostnih sistemov, ki med drugim vključuje do devet varnostnih blazin.
Za udobje skrbijo elektronski komfortni sistemi, kot je avtomatsko uravnavanje razdalje v sklopu novega sistema Adaptive Cruise Assistant, in asistenca za dolge luči v sklopu sistema Intelligent Light Assistant. Novost predstavljajo še na novo razviti radijski in radijsko-navigacijski sistemi.
Novo razviti motorji za škodo octavio combi tretje generacije so do 17 odstotkov varčnejši od prejšnje generacije. V aktualni ponudbi motorjev so štirje bencinski in štirje dizelski motorji; izvedba GreenLine porabi le 3,4 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov in ima izpust CO2 samo 89 g/km.
V Ženevi 2013 bo prvič na ogled postavljena tudi škoda octavia combi 4x4 z novo razvitim štirikolesnim pogonom in 5. generacijo sklopke haldex.
35
ogledov
Družinska kot še nikoli
Škoda bo na avtosalonu v Ženevi pokazala karavansko izvedenko nove octavie. Combi je še večji od predhodnice. Prtljažnik v osnovi ponuja za najmanj 610 litrov prostora, s podrtjem klopi v drugi vrsti pa ga je mogoče povečati kar do 1.740 litrov prostornine.