Avto
650 ogledov

Razlike med servisi velikanske

avto strošek servis popravilo vzdrževanje Žurnal24 main
Servisi so najcenejši pri Peugeotu in nemških znamkah, japonske najdražje.

Najcenejši servisi med 15 primerjanimi modeli so pri peugeotu 207, volkswagen (VW) polu in fiat grande puntu, je pokazala primerjava, ki smo jo izvedli na Žurnalu.

Dizli dražji kot bencinarji
Med prvimi desetimi modeli jih je sedem nemških, dva francoska in eden italijanski. Daleč najdražji je edini japonski model – toyota yaris. Cene stroškov servisiranja se bolj kot na velikost avtomobila razlikujejo glede na vrsto pogona (dizel, bencin), smo ugotovili.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Stroški servisiranja vozil z dizelskim motorjem so od primerljivih bencinskih dražji za okoli tretjino (pa tudi do 50 in več odstotkov). Podobno visoke cene imajo tudi hibridi. Zanimivo je, da z rastjo velikosti modela cena stroškov ne raste pretirano in je le za okoli četrtino višja.

Le štirikrat na servis
Razhajanja so tudi pri številu servisnih intervalov. Lastniki italijanskih in francoskih znamk bodo do prevoženih 120 tisoč kilometrov servisno delavnico obiskali le štirikrat oziroma enkrat na dve leti. Pri nemških, japonskih in korejskih znamkah pa boste šli na servis na vsakih od 15 tisoč do 20 tisoč kilometrov. Zanimivo je, da je VW kljub osmim servisnim posegom cenejši kot Fiat s štirimi.

Pri večjih modelih japonskih znamk (mazda6 CD185 – 2.146 evrov, honda accord 2,2 i-CDTi – 1.410 evrov, subaru outback 2,0 D – 2.548 evrov, toyota avensis 2,2 D-4D – 2.218 evrov) se izkaže, da so med dražjimi, saj so skoraj brez izjeme dražji tudi od večjih modelov nemških premijskih znamk (mercedes E250 CDI – 1.429 evrov, audi A5 sportback 2,0 TDI – 1.891 evrov).

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.