Znano je, koliko težav so imeli pri Mercedesu ob prenosu ideje o tehnologiji iz formule 1 v legalni cestni avto. 275 kupcev, ki je prav toliko primerkov avta razgrabilo takoj po najavi pred skoraj petimi leti, bo sedaj končno lahko sedlo za njegov volan in preizkusilo, kaj zmore kombinacija 1,6-litrskega V6 motorja in štirih elektromotorjev. Okvirna cena za one naj bi bila 2,3 milijona evrov.
Na kratko, avto ima na zalogi 782 kW oziroma 1.063 KM, kar ga postavlja v družbo najmočnejših serijskih avtov na svetu s pripono "hiper". Pomenljivo je, da podatka o pospešku 0-100 km/h tovarna sploh ni objavila, povedali so le, da je po sedmih sekundah že mimo meje 200 km/h. Bolidi formule 1 sicer 100 km/h dosegajo po okoli 2,5 sekunde, a je mercedes one zaradi dodatne mase in prilagoditev gotovo nekoliko počasnejši.
Najvišja hitrost je omejena na 352 km/h, še pomembnejše pa je, kako zmore premagovati zavoje ob pomoči aktivne aerodinamike in prilagodljivega podvozja. Za razliko od bolida formule 1 ima štirikolesni pogon, vektorski nadzor navora in se lahko pelje tudi samo na elektriko.
Bencinski motor, kakršen poganja tudi bolide iz najhitrejšega športa na svetu, je vgrajen sredinsko. Lahko se zavrti vse do neverjetnih 11.000 vrtljajev, čeprav so ga omejili, da lahko uporablja komercialni bencin in zdrži dlje.
Uporablja inovativno tehnologijo prisilnega polnjenja. Turbinski polnilnik ima medsebojno ločeni in z gredjo povezani komori za polnilni zrak in izpušne pline. Na gred je neposredno povezan prvi od elektromotorjev, ki jo lahko z zavrti do 100.000 vrtljejev, še preden na polno poprimejo izpušni plini. V formuli 1 tej tehnologiji pravijo MGU-H. Odziv bencinskega motorja je posledično bliskovit od najnižjih vrtljajev naprej.
Drugi elektromotor je vgrajen neposredno na gred ob bencinskem motorju. Dva elektromotorja, vsak s 120 kW, pa poganjata še prednjo os in omogočata vrhunsko vodljivost v najbolj dirkaških razmerah.
Litij-ionska baterija za hrambo elektrike je prav tako plod razvoja iz formule 1.
S kapaciteto 8,4 kW zmore avto povsem v električnem načinu peljati nekaj čez 18 kilometrov, primarno pa seveda služi za bliskovito zalaganje elektromotorjev z energijo in prav tako hitro shranjevanje elektrike med rekuperacijo. Mogoče jo je polniti tudi s kablom ali prek termičnega motorja. Da avto izpolnjuje okoljski euro 6 standard, so mu morali dodati razne filtre in dušilce zvoka.
Vse ima svoj namen
Tudi podvozje, nastavitve sedemstopenjskega menjalnika, aktivne tristopenjske aerodinamike z zakrilci in še marsikaj so izjemne tehnološke zgodbe. Med drugim ima avto šest različnih programov delovanja, dva od njih sta namenjena izključno zaprtemu dirkališču. Zavore so kajpak karbonske. Zunanji ovoj avta je delno iz karbonskih vlaken, podobno kot pri motošportu. Vsak oblikovni detajl na njem ima tudi neko funkcionalnost. Avto je izdelan okoli monocoque zasnove vozniške kletke.
V notranjosti je prostor za dva, okolje je izrazito dirkaško. Ima pa tudi dva mini-USB vhoda in sredinski zaslon, seveda pa tudi druge pritikline, zaradi katerih je mogoče z njim peljati po javni cesti.
Metuljast volan posnema videz in uporabnost dirkaških avtomobilov tako po videzu kot dodatnih gumbih za nastavitve in opozorilnih lučkah.