Porsche s panamero po novem pokriva še večji spekter ponudbe. Še posebej s panamero turbo S z močjo 463 kW (630 KM). Prenovljeni model presega vozne zmogljivosti prejšnje panamere turbo, hkrati pa Porsche sistematično sledi strategiji električne zmogljivosti. Model panamera 4S e-hybrid dopolnjuje ponudbo priključnih hibridov s popolnoma novim pogonom s sistemsko močjo 412 kW (560 KM). Doseg z izključno električnim pogonom je v primerjavi z dosedanjimi hibridnimi modeli višji za do 30 %, zagotavljajo pri proizvajalcu vozil. Izpopolnjene so tudi komponente podvozja, regulacijski sistemi ter nova generacija pnevmatik in uravnavanja krmiljenja.
Panamera turbo S z močjo 463 kW (630 KM) in navorom 820 Nm nudi za 59 kW (80 KM) večjo moč in 50 Nm večji navor kot prejšnji model turbo, ki ima motor z notranjim zgorevanjem. V programu sport plus za pospešek od 0 do 100 km/h potrebujete 3,1 sekunde. Končna hitrost je 315 km/h. Že znani štirilitrski V8-biturbo motor – razvit v Weissachu, izdelan v Zuffenhausnu so v ta namen temeljito prenovili. Za nadzorovan prenos velike moči na cesto in maksimalno delovanje v ovinkih so med drugim za vsak model prilagodili in optimirali 3-prekatno zračno vzmetenje, Porsche Active Suspension Management (PASM) in sistem za aktivno stabiliziranje nagibanja Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) s sistemom Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).
Kar zadeva obliko je nov sprednji del turbo S, ki se od ostalih izvedb razlikuje po večjih stranskih odprtinah za dovod zraka in novo oblikovanih elementih v barvi zunanjosti, ki so med seboj vodoravno povezani. Razmik med svetlobnima linijama dvojnih sprednjih luči pri Turbu je sedaj še večji. Prenovljeni svetlobni pas sedaj s prilagojenim potekom linije brezšivno poteka čez pokrov prtljažnika. Modeli GTS so serijsko opremljeni z novimi zadnjimi lučmi z ekskluzivnim zatemnjenim videzom z dinamično funkcijo Coming Home/Leaving Home. Ponudbo dopolnjujejo trije novi tipi 20- in 21-palčnih platišč, tako da je sedaj na voljo skupno deset različnih dizajnov.
Kot zanimivost, panamera turbo S je na legendarni Severni zanki Nürburgringa 20,832 kilometra dolg krog zmogla v točno 7 minutah in 29,81 sekunde – uradni rekord v kategoriji višjega avtomobilskega razreda.
Pri optimizaciji motorja V8-biturbo so se inženirji osredotočili predvsem na njegov razmah moči. Panamera GTS z močjo 353 kW (480 KM) in navorom 620 Nm razvije za 15 kW (20 KM) večjo moč kot njena predhodnica. Moč nenehno narašča skoraj do skrajnega števila vrtljajev. Tako je razmah moči enak kot pri klasičnem športnem avtomobilu z atmosferskim motorjem. Poleg tega je pri novem serijskem izpušnem sistemu prek asimetričnih zadnjih glušnikov klasična karakte-ristika zvoka V8 poudarjena še močneje kot doslej.
Nova panamera in panamera 4 sta sedaj na vseh svetovnih trgih opremljeni z že znanim 2,9-litrskim V6-biturbo motorjem. Zmogljivost 243 kW (330 KM) in navor 450 Nm ostajata nespremenjena.
Za vse modele Panamera so sistemi podvozja in regulacije izpopolnjeni v smislu športnosti in udobje ter deloma popolnoma novo aplicirani. Tako npr. prenovljeni Porsche Active Suspension Management (PASM) skrbi za znatno boljše udobje blaženja, uravnavanje sistema električnega prečnega stabiliziranja Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) pa za večjo stabilnost karoserije. Poleg tega k opremi sodi tudi nova generacija pnevmatik in uravnavanja krmiljenja.
Porsche Communication Management (PCM) obsega dodatne digitalne funkcije in storitve, kot so izboljšano spletno glasovno upravljanje Voice Pilot, Risk Radar za aktualne informacije o prometnih znakih in o nevarnostih, brezžični Apple® CarPlay ter številne druge storitve Connect. Poleg tega panamera nudi daljši izbor inovativnih sistemov luči in asistenčnih sistemov, kot so sedaj serijska asistenca za ohranjanje smeri s prepoznavanjem prometnih znakov, Porsche InnoDrive z avtomatskim uravnavanjem hitrosti in razdalje, asistenca za nočni vid, asistenca za menjavo voznega pasu, LED-matrični glavni žarometi s sistemom PDLS Plus, parkirna asistenca s prikazom okolice Surround View in projicirni zaslon.
4S e-hybrid kombinira vzajemno delovanje elektromotorja z močjo 100 kW (136 KM), ki je integriran v 8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK), in 2,9-litrskega V6-biturbo motorja z močjo 324 kW (440 KM). Skupaj zagotavljata sistemsko moč 412 kW (560 KM) in maksimalni sistemski navor 750 Nm. V kombinaciji s serijskim paketom sport chrono za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 3,7 sekunde. Najvišja hitrost je izmerjena pri 298 km/h. Bruto kapaciteta baterije je z izpopolnjenimi celicami v primerjavi s prejšnjimi hibridnimi modeli izboljšana s 14,1 na 17,9 kWh, vozni režimi pa imajo še učinkovitejšo rabo energije. Izključno na elektromotor lahko prevozi (po kriterijih WLTP EAER City) do 54 km (NEVC: do 64 km).
Naročila za Porsche Panamero že sprejemajo, v prodajne salone pa bo zapeljala sredi oktobra.