Novo vozilo prodano v Nemčiji v letu 2019 je imelo v povprečju 158 konjskih moči (118 kilovatov). Večanje moči gre pripisovati vse večjemu številu SUV vozil, ki so večja, težja in potrebujejo močnejše motorje.
Kot piše Automobilwoche, ki navaja raziskavo avtomobilskega inštituta na Univerzi Duisburg-Essen, so se na nemškem avtomobilskem trgu kupci lani spet zatekli tudi k močnejšim vozilom. Povprečna moč novega vozila je bila za 4,4 odstotka večja kot leto prej, rast moči vozil pa zaznavajo že deset let zapored.
Po besedah direktorja študije Ferdinanda Dudenhöfferja gre rast kilovatov oziroma konjskih moči v vozilih pripisat trendovskim mestnim SUV-jem in tudi priključnim hibridom, ki za delovanje kombinirajo bencinski in električni motor oziroma dizelski in električni motor, sistemska moč pa je pogosto velika, tudi na račun dodatne teže zaradi baterijskega sklopa in dodatnega motorja. Na novo prodani SUV-ji so imeli v povprečju moč 128 kilovatov (172 KM), hibridni avtomobili pa kar 145 kilovatov (194 KM).
Dudenhöffer e pojasnil, da se proizvajalci z močnimi hibridi, ki niso tako zelo ekološki, približujejo mejam, ko jih bodo še sprejemali kot take. »Nič ne bi bilo bolj nevarnega za proizvajalce, kot da se s svojimi avtomobili znajdejo v kotu, ko niso več prijazna do okolja. Vedno večji in močnejši novi SUV-ji bi lahko sprožili debate o sprejemljivosti. Zato se bodo verjetno morali proizvajalci odpovedati posebno velikim "pošastnim-SUV" vozilom,« še dodaja Dudenhöffer.