Avto
1453 ogledov

Tudi porsche se ni mogel upreti zadnjim trendom

Porsche cayenne coupe
1/29
Porsche
Porsche je premierno predstavil svojo novo pridobitev.

Porsche je svojo paleto SUV-modelov dopolnil z novo karoserijsko različic. Družino cayenne, gre za tretjo generacijo modela, je razširil še na model cayenne Coupé. Med poglavitne posebnosti novega modela sodijo drznejši dizajn s povsem samostojno obliko zadka, prilagodljiv zadnji fiksni usmernik zraka, zadnja sedežna klop, oblikovana kot dva individualna sedeža, in dve različni zasnovi strehe – serijska streha s fiksnim panoramskim steklenim strešnim oknom in opcijska karbonska streha.

Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche

Avto Ko amaterju zaupaš porscheja s 1200 konji

Vetrobransko steklo in A-stebrička so zaradi 20 mm nižje strešne linije položnejši kot pri cayennu. Zadnja vrata in zadnja blatnika so novi – z njimi je ramenski del vozila za 18 mm širši, celostni vtis pa bolj atletski. Registrska tablica je nameščena na zadnjem odbijaču, zaradi česar je avtomobil na pogled nižji.

Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche

Aktualni cayenne turbo je s svojim prilagodljivim usmernikom zraka nad zadnjim steklom postal prvi SUV s tovrstno aktivno aerodinamiko. Zdaj v vlogi tehnološkega pionirja nastopa tudi kupejevski brat: fiksni usmernik zraka nad zadnjim steklom je opremljen s sistemom Porsche Active Aerodynamics (PAA), kombiniran z novim prilagodljivim zadnjim usmernikom zraka. Pri hitrosti 90 km/h se dvigne za 135 mm ter poveča pritisni tlak na zadnji premi.

Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche

Rimac C-Two Avto Rimac je odkril, koliko milijonov je Porsche vložil v njegovo družbo

Vozilo je serijsko opremljeno tudi s fiksnim, 2,16 m2 velikim panoramskim steklenim strešnim oknom. Integriran rolo skrbi za zaščito pred soncem in mrazom. Kot dodatno opremo je mogoče naročiti konturirano karbonsko streho. Ta je na sredinskem delu vbočena in ima za športne avtomobile značilno obliko – podobno kot pri Porscheju 911 GT3 RS. Karbonska streha je sestavni del enega od treh športnih paketov lahke gradnje. Ti paketi poleg tega obsegajo paket Sport Design, nova, lažja 22-palčna platišča z GT-dizajnom, tekstilne sredinske dele sedežev s klasičnim karirastim vzorcem ter elemente iz karbona in alkantare v notranjosti. Pri modelu cayenne turbo coupé dodatno vključen še športni izpušni sistem.

Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche

Porsche taycan Porsche Avto Je to šala? Porsche bo svoj električni avto imenoval turbo ...

Spredaj sta vgrajena nova, osemsmerno električno nastavljiva športna sedeža z integriranim vzglavnikom, zadaj je coupé serijsko opremljen s sedežno klopjo, oblikovano kot dva individualna sedeža. Alternativno je za zadnji del potniške kabine brez doplačila mogoče naročiti komfortne zadnje sedeže, ki so znani že iz cayenna. Potniki zadaj sedijo 30 mm nižje kot v cayennu, s čimer so pridobili več prostora nad glavo. Prostornina prtljažnika v osnovi meri 625 litrov, pri podrtih zadnjih sedežih pa se poveča na 1.540 litrov (cayenne turbo coupé: od 600 do 1.510 litrov).

Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche

Avto Na obali Atlantika se je potopila ladja z dva tisoč audiji in porscheji

Ob uvedbi na trg bosta na voljo dva zmogljiva motorja. Coupé s šestvaljnim turbomotorjem in tremi litri gibne prostornine doseže moč 250 kW (340 KM) in razvije največji navor 450 Nm. Za pospešek od 0 do 100 km/h s serijskim paketom sport chrono potrebuje 6,0 sekunde, z opcijskimi športnimi paketi lahke gradnje pa je vrednost še nižja in meri 5,9 sekunde. Največja hitrost je 243 km/h. Kot najzmogljivejša različica bo ob prihodu na trg na voljo štirilitrski motor V8 z dvema turbopolnilnikoma, močjo 404 kW (550 KM) in največjim navorom 770 Nm. Pospešek od 0 do 3,9 je sekunde, največja hitrost je 286 km/h.

Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche
Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche
Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche
Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche
Porsche cayenne coupe | Avtor: Porsche Porsche

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.