Mate Rimac je od začetkov pred vsega 10 leti, ko je v garaži pričel predelovati svoj stari BMW v električni drift stroj, prehodil markantno pot. Danes je na čelu podjetja z že okoli 400 zaposlenimi, njegov kronski proizvod pa je nedavno prikazani concept two, ki ima veliko zelo naprednih tehničnih rešitev pri pogonu in avtonomni vožnji, električni superavtomobil pa bo za razliko od predhodnika concept one tudi na voljo kupcem.
Potem ko je Porsche v sredo presenetljivo najavil, da vstopa v lastništvo družbe Rimac Automobili z desetodstotnim deležem, je 30-letni Rimac za hrvaške medije povedal, za koliko so se pogodili.
Denar za Rimca manj pomemben del posla
Najprej je pojasnil, da so bili s Porschejem v pogovorih že zadnja tri leta in da že nekaj časa sodelujejo pri nemških projektih na elektrifikaciji avtomobilov.
"V nas so investirali 18,7 milijona evrov," je Rimac odkril za Novo TV, koliko v resnici v denarju pomeni 10-odstotni delež.
Rimac je takoj dodal, da se bolj kot finančnega vložka veseli dolgoročnega sodelovanja in tehnološkega partnerstva. Kot je še dodal, imajo pri družbi višje ponudbe še drugih investitorjev, vendar pri njih nista toliko v ospredju omenjeni dve lastnosti iz posla s Porschejem. Vsekakor bo za vse ostale projekte še kako potreboval dodaten kapital. V preteklosti je Rimac že sodeloval z McLarnom in Koenigseggom.
S Porschejem bodo pri Rimcu sodelovali predvsem pri pogonskih sestavnih delih za električne avtomobile, pri menedžmentu baterij in avtonomni vožnji. "To je področje, kjer smo najmočnejši." Rimac dodaja, da v zameno od Porscheja pričakujejo predvsem pomoč in znanje, kako doseči velikoserijsko proizvodnjo.
Poudaril je še, da v 25 letih hrvaški državi ni uspelo privabiti nobene avtomobilske družbe. "Mi kot majhna družba pa smo to uspeli."
dezurni@zurnal24.si