Toyota Motor Europe napoveduje začetek proizvodnje 5. generacije hibridnega pogonskega sistema, s katero bodo opremljali novo corollo. Najnovejše nizkoemisijske pogonske sklope bodo izdelovali v tovarnah znamke Toyota na Poljskem (TMMP), v Veliki Britaniji (TMUK) in Turčiji (TMMT).
V tovarni TMMP proizvajajo hibridne električne menjalnike, vključno z generatorjem MG1 in pogonskim elektromotorjem MG2, ki predstavljata pomembna sestavna dela hibridnega pogonskega sklopa. Menjalniki bodo skupaj z novim 1,8-litrskim bencinskim motorjem, proizvedenim v tovarni TMUK, sestavljali 5. generacijo hibridnega električnega pogonskega sklopa.
Glavne izboljšave
Novo tehnologijo odlikujejo lažji, bolj kompaktni in bolj zmogljivi elektromotorji. Te izboljšave povečujejo razmerje električnega pogona v hibridnem sistemu. Zaradi izboljšanih kalibracij motorja ima vozilo večjo moč, boljšo splošno zmogljivost in bolj navdušujoče vozne lastnosti, po zagotovilih proizvajalca pa so posledično nižje tudi emisije CO2 in poraba goriva. Skupna moč hibridnega pogonskega sistema z 1,8-litrskim motorjem znaša 140 konjskih moči, kar za 1,7 sekunde skrajšuje čas pospeška od 0 do 100 km/h, ki po novem znaša 9,2 sekunde.
"Cenovno dostopna hibridna elektrificirana vozila z nizkimi emisijami imajo pomembno vlogo v naši strategiji več tehnologij na evropskem trgu, s katero želimo prispevati k splošnemu znižanju emisij ogljikovega dioksida. Hibridna tehnologija je zdaj prisotna v 70 oziroma 85 odstotkih motorjev in menjalnikov, ki jih proizvajajo v tovarnah TMMP in TMUK. To je nenazadnje tudi odraz vedno večjega povpraševanja strank po hibridnih vozilih znamke Toyota,” je povedal Marvin Cooke, izvršni podpredsednik, ki je pri Toyota Motor Europe zadolžen za proizvodnjo.
Dovolj, da zlahka prehitiš fičote in stoenke! Aja, že 30 let jih ni več na cesti ;-)