Zdaj se je yarisu crossu med Toyotinimi športnoterenskimi različicami kombilimuzin torej pridružila corolla cross, urbani križanec, ki se po velikosti uvršča med »prava« križanca toyoti C-HR in RAV4.
Križanec, pri katerem izpostavljajo predvsem prostornost in svetlost kabine, za kar so poskrbeli tudi z velikimi površinami stekel in panoramske strehe, je v okviru Toyotine filozofije TNGA zasnovan na modularni platformi GA-C, ki si jo deli z ostalimi novimi modeli japonske znamke.
Toyota corolla cross bo pri nas torej na voljo zgolj s hibridnim pogonskim sklopom. S prednjim pogonom in osnovno opremo luna bo zanjo treba odšteti najmanj 32.900 evrov, štirikolesno gnana bo stala najmanj 37.300 evrov, za najdražjo s štirikolesnim pogonom in opremo executive pa bo treba plačati najmanj 40.600 evrov.
Na voljo bo le s hibridnim pogonskim sklopom s sistemsko močjo 145 kilovatov, ki bo svojo moč prenašal na prednji ali vsa štiri kolesa. V tem primeru ima po zaslugi elektromotorja na zadnji premi še 22 kilovatov dodatne moči. Gre za peto generacijo Toyotinega hibridnega pogonskega sklopa, ki ima več navora in izboljšani učinkovitost ter dinamiko vožnje. Za 40 odstotkov lažja a kljub temu boljo zmogljiva je tudi hibridna baterija.
Voznikov delovni prostor je urejen povsem digitalno z 12,3-palčnim zaslonom instrumentnega sklopa in 10,5-palčnim za dotik občutljivim zaslonom multimedije, ki delujeta s pomočjo novega vmesnika med človekom in strojem HMI. Možne so tudi nadgradnje po zraku in brezžične povezave s pametnimi telefoni.
Izboljšani so tudi varnostni sistemi in sistemi za pomoč vozniku, med katerimi izstopa sistem za zaznavanje in preprečevanje trka, ki vozniku pomaga pri vožnji skozi križišče in prepreči pospeševanje pri nizki hitrosti, če bi to privedlo do trčenja.