Avto
2119 ogledov

Poglejte, kaj prihaja v Evropo

Ford raptor Ford
Ford bo v Evropo pripeljal prav poseben avtomobil. "To je prav posebna pasma," sporočajo.

Ford je potrdil, da bo novi Ranger Raptor – najtrpežnejša in najzmogljivejša različica najbolje prodajanega pickupa v Evropi – prišel v Evropo. Predstavili ga bodo  na dogodku s področja iger Gamescom v Kölnu v Nemčiji.

Ford raptor Avto Evropejci, veselite se: prihaja ranger različici raptor!

Oddelek Ford Performance je prvega raptorja razvil za resnične navdušence, iskalci adrenalina v Evropi pa si ga bodo lahko omislili sredi leta 2019. Poganjal ga bo Fordov 2,0-litrski dizelski motor v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora, motor pa bo dopolnjeval novi 10-stopenjski samodejni menjalnik.

Posebneža odlikuje ekstremno oblikovanje in edinstveno podvozje, ki so ga v oddelku Ford Performance optimalno prilagodili (posebej so ojačali okvir podvozja, izdelan iz jekla z dodatnimi zlitinami) za terensko vožnjo z veliko hitrostjo in možnost premagovanja vseh ovir. Prav tako sta Ford in Microsoft objavila, da bo novi raptor vključen v dirkaško video igro Forza Horizon 4, prav zato ga bodo predstavili na Gamescomu – največjem dogodku s področja računalniških in video iger v Evropi.

Tesla model3 Avto Šef Forda duhovito zatrl Teslo

“Pozabite vse, kar se vam zdi, da veste o pickupih,” je povedal Leo Roeks, direktor oddelka Ford Performance v Evropi. “Naš novi raptor je povsem nova pasma – čistokrvni puščavski dirkalnik in ekstremni adrenalinski terenec, ki se v najzahtevnejših delovnih pogojih brez težav pomeri z najzmogljivejšimi tekmeci.”

Florjan Rus Avto Slovencu so v roke zaupali tri 900 tisoč evrov vredne ford fieste

Blažilniki Fox Racing Shox s prilagoditvijo glede na zaznani položaj zagotovijo večje sile blaženja pri ekstremni obremenitvi za terensko zmogljivost, manjše sile v zmernejših pogojih pa poskrbijo za udobnejšo vožnjo po cestah. Športne blažilnike z bati s premerom 46,6 mm dopolnjujejo krmilne ročice iz aluminija, spredaj so uporabljeni stolpi z izpostavljenimi amortizerji, zadaj pa za vzmetenje skrbi kombinacija vijačnih vzmeti in vgrajenih Wattovih členov, ki omogoča pomik osi gor in dol s kar najmanj prečnega gibanja. Za zaviranje skrbijo zavorne čeljusti z dvema batoma spredaj, vsi štirje zavorni koluti s premerom 332 mm so prisilno hlajeni (prezračevani), sprednja sta debela 32 mm, zadnja pa 24 mm.

WRC reli po Finskem Avto V boksih Fordovih WRC dirkalnikov

Prav tako je opremljen s posebej razvitimi terenskimi pnevmatikami za vse terene BF Goodrich z dimenzijami 285/70 R17. 

Serijsko Rangerjevo zaščito motorja in okrova diferenciala dopolnjuje nova udarna plošča, ki je izdelana iz 2,3 mm debelega jekla z visoko natezno trdnostjo. Pri Fordu poudarjajo tudi sistem za upravljanje terena (Terrain Management System), ki vozniku omogoča izbiro med šestimi načini za široko paleto terenov in voznih scenarijev.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.