Avto
22 ogledov

Po poti pionirja

Pri Peugeotu z modelom 207 CC ne računajo le na to, da bodo avtomobil vozile le
1/17
Žurnal24 main
Pionir med kabrioleti s trdo metalno streho v razredu mestnih avtomobilov, peugeot 206 CC, je v šestih letih na tržišču dosegel izredne prodajne izide.

Lani so Francozi na ženevskem avtomobilskem salonu predstavili njegovega naslednika 207 CC, ki bi moral ne glede na močno konkurenco zadržati vodilno vlogo v razredu. Mi smo se družili z modelom 1,6 16V Sport.

Zunanjost ostaja prepoznavna in zapakirana v karoserijo atraktivnega videza. Pogledi radovednežev so zagotovljeni! Kupe-kabriolet odlikujejo mišičaste linije, ki bi morale za razliko od modela 206, sinonima za pripadnice nežnejšega spola, pritegniti tudi moško populacijo. Sprednji del vozila je identičen hatchbacku. Bočna silhueta je nizka, zadek pa zaznamuje velika steklena površina. Ob enaki dolžini, kot jo premore različica hatchback (4037 milimetrov), je peugeot 207 CC za 20 centimetrov daljši od svojega predhodnika, kar je pripomoglo k prostrani notranjosti in praktičnemu prtljažniku prostornine 449 litrov v kupe različici, oziroma 187 litrov s spuščeno streho. Ker govorimo o modelu 2 + 2, je jasno, da zadnja klop ni namenjena prevozu odraslih potnikov, ampak otrok; lahko jo uporabimo v skrajni sili. Bolj prav bo prišla kot odlagališče vrečk, torb, oblačil … Zato pa je prostora na prednjih sedežih več kot dovolj!



Notranjost je lepa in uporabno zasnovana, še posebej s koristnimi predali in odlagališči, za dodatno udobje pa poskrbi učinkovita avtomatska klimatska naprava, ki še kako prav pride v vročih dneh. Mala zamera gre na račun ne preveč estetskega volana, ki je tudi zato, ker se v avtomobilu sedi zelo nizko, nerodno postavljen. Tudi ročici za odpiranje vrat nista na dosegu rok. Zložljiva streha pa je popolnoma avtomatizirana: le pritisk na stikalo na osrednji konzoli je potreben, da se streha v dobrih dvajsetih sekundah zloži in že lahko uživate v vožnji z vetrom v laseh. Pri Peugeotu niso poskušali varčevati na račun kvalitete. Za varnost je poskrbljeno še bolje kot pri predhodniku. Dodatnih 200 kilogramov teže je porabljenih za čvrstejšo karoserijo, tu so še štiri zračne blazine, tudi za kolena, varnostni loki za primer prevračanja, za dodatno varnost pa poskrbijo še številni drugi sistemi (ABS, EBD, ESP ...).



1,6-litrski motor razvije 120 KM in 160 Nm navora, kar je za 1.352 kilogramov težak avtomobil skoraj malo premalo in kar kliče po šeststopenjskem menjalniku. Pri najvišjih hitrostih motor požene do rdečega področja, zaradi česar je tudi poraba večja. Ta je bila na testu 9,1 litra. Pri vožnji v nizkih obratih se avtomobil ne more pohvaliti z živahnostjo. Voznik ga bo moral zato za športne užitke gnati v vrtljaje nad 4.000. Čeprav pravijo, da je manjši peugeotov CC namenjen le »šminkiranju« po mestnih ulicah, pa je tudi na odprti cesti dobro vodljiv, vožnja z njim pa uglajena in tiha.

Cena: 20.162 evrov

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.