Avto
662 ogledov

Pandemija prehod na nov način kupovanja avtomobilov

Virtualna očala Audi
Audijevi prodajalci v Nemčiji že ponujajo digitalno svetovanje v živo z uporabo podatkovnih očal.

Ker kupci v času pandemije, ko so avtomobilski saloni po Evropi zaprti, ne morejo v živo izkusiti, otipati in si ogledati avtomobilov, prodajalci avtomobilov že ponujajo novo vrsto izkušnje - s pomočjo virtualnih oziroma podatkovnih očal.

Avtosalon v Parizu 2018 Sporočila iz salona Avto Nakup avtomobila bo čez 10 let zelo drugačen

Automobilwoche piše, da Audijevi svetovalci v Nemčiji ponujajo svetovanje ne glede na lokacijo, in sicer preko pametnih očal. Zainteresirane stranke se dogovorijo za sestanek pri zastopniku po lastni izbiri in se povežejo s prodajalcem v standardnem brskalniku na računalniku, tabličnem računalniku ali pametnem telefonu. Potencialne stranke prodajalec preko podatkovnih očal odpelje do ustreznega avtomobila in pokaže podrobnosti in lastnosti vozila. Poleg tega se med posvetovanjem na zaslonu prikazujejo dodatne informacije, kot so lastnosti o zmogljivosti in opremi vozila. Svetovalec lahko ustvari tudi fotografije in video posnetke ter jih prenese na računalnik, tablico ali telefon stranke.

Nakup avtomobila preko interneta Slovenski direktorji Avto Slovenski direktorji: Tako bomo v korona krizi kupovali avtomobile

Automobilwoche, ki se sklicuje na vodjo tržnega poslovanja v Nemčiji Martina Wallenborna, piše, da bodo pri Audiju še naprej dosledno širili digitalne poslovne modele. Digitalna aplikacija je namenjena tudi lažji in intenzivnejši izmenjavi s strankami pri tradicionalnih stacionarnih prodajah in storitvah.
 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.