Ena najbolj zanimivih novosti avtosalona v Los Angelesu, ki se pričenja danes, je nova generacija nemške prestižne kupejevske limuzine. Ko je CLS prišel prvič na trg 2005, mu mnogi niso pripisovali dolge dobe - kupe in štiri vrata obenem? Pa še tista drzno zašiljena oblika ...
A se je kljub nišni vlogi izkazal za zelo priljubljenega, še posebej v drugi generaciji po letu 2011, ki se ji je pridružil še karavanski "shooting brake". Tekmeci so ga hiteli posnemati, velikoserijski proizvajalci pa povzemati slog nizke strehe v obliki loka.
Znova oblika, ki bo razdvajala
Novi CLS pomeni je velik tehnološki korak naprej, saj je pridobil vse najnovejše znanje glede dobrega počutja, varnosti in brezskrbne vožnje. Notranjost zelo spominja na tisto iz razreda E, z velikimi zasloni, a vseeno nekaterimi jasnimi ločnicami, kot so volan, reže za zrak ... Ima pa tudi peti sedež.
Na zunaj bo njegova podoba verjetno tema številnih debat, saj z zašiljenimi prednjimi lučmi bistveno odstopa od razredov C, E in S in bolj spomnja na brate iz programa GT. Medtem ko so boki zelo podobni kot pri predhodniku, pa novo presenečenje sledi zadaj s svojstvenimi lučmi, ki težko spominjajo na karkoli, kar smo doslej videli pri Mercedesu. Drzno!
Več o avtu bo znanega, ko bodo pri Mercedes-Benzu objavili uradno gradivo, gre pa pričakovati močno motorizacijo, sestavljeno iz bencinskih, dizelskih in tudi elektrificiranih pogonov.
dezurni@zurnal24.si
Sprednji del konstantno dober, za riti pa nikoli ni imel smisla.
Lešniku se je spet utrgalo, seveda v pozitivnem smislu....