V Stuttgartu so pokazali nekaj podob nove generacije njihovega najmanjšega modela. Obljubljajo precej prostornejšo kabino, pri kateri bo poudarek na praktičnosti, a tudi na visoki ravni premijskega občutka in vsesplošni digitalizaciji. Premijske kombilimuzine, kot so audi A3, BMW serija 1 ali v določeni meri tudi VW golf, naj bi imele kmalu precej bolj izrazitega tekmeca.
Prednji del notranjosti A-ja zaznamuje nenavaden dizajn armaturne plošče, ki se od enih do drugih vrat razteza v enem kosu, medtem ko sta nanjo postavljena dva velika "plavajoča" digitalna zaslona. Serijski 'adijo' klasičnim vgrajenim števcem, torej. Kombinacija velikosti zaslonov bo odvisno od opreme 7,0 - 7,0 palca, 7,0 - 10,25 palca ali 10,25 - 10,25 palca.
Obljubljajo ogromno možnosti pri prilagajanju barv in materialov v notranjosti. Razred A bo iz luksuznega S-a povzel tudi upravljanje funkcij na volanskem obroču prek na dotik občutljivih stikal. Po zgledu športnejših modelov znamke pa bodo poseben okrasni element "turbinske" odprtine za prezračevanje z vgrajeno ambientalno osvetlitvijo. Višji opremski nivoji bodo poznali hlajenje in masažo na sedežih.
Razred A naj bi bil zaradi drugačne umestitve sedežev in A-stebričkov precej bolj pregleden navzven in tudi prostornejši, kar naj bi še posebej občutili ob sedenju zadaj. Prtljažnika bo za 370 litrov, hkrati bo tudi precej bolj praktičen od dosedanjega modela, še obljubljajo.
Kako bo izgledal celoten avto, pa bo potreba počakati še nekaj mesecev, morda vse do marčevskega salona v Ženevi.
dezurni@zurnal24.si