Od leta 2014, ko je prišla na trg prva generacija X4, je BMW po vsem svetu prodal približno 200.000 vozil. Zdaj je nared druga generacija, ki bo imela uradno premiero pred očmi novinarjev in potencialnih kupcev v začetku marca, ko svoja vrata odpira avtomobilski salon v Ženevi. Kaj prinaša novi X4?
Druga generacija daje veliko večji poudarek športnosti in izraznemu oblikovanju. Kot je bilo za pričakovati je močno zrasel, in sicer za 8,1 centimeter v dolžino, 3,7 v širino, konkretnih 5,4 centimetra je daljša medosna razdalja. Le v višino ga je za 0,3 centimetra manj kot odhajajočega modela.
V potovalni kabini je občutek seveda premijski. Pri BMW so zapisali, da so želeli ustvariti mešanico robustnosti in elegance, značilno za to bavarsko blagovno znamko. Kokpit je tipično za blagovno znamko BMW jasno zasnovan okoli voznika. Preoblikovana sta športna sedeža in blazini za kolena. Veliko je možnosti za personalizacijo, saj bodo lahko kupci izbirali med številnimi različicami: xLine, M Sport X in M Sport. Novi X4 je prvič na voljo z ekskluzivnimi možnostmi iz programa BMW Individual, kar omogoča konfiguracijo vozila, prilagojeno osebnemu slogu kupca.
Prav tako značilno za premijska vozila je širok nabor motorjev. Izbrati ga bo možno s tremi bencinskimi in tremi dizelskimi enotami z močjo med 135 kW/184 KM in 265 kW/360 KM. Pogonska moč se prenaša prek osemstopenjskega menjalnika Steptronic in inteligentnega štirikolesnega pogona BMW xDrive (obe možnosti opreme sta standardni pri vseh modelih). Na voljo bosta dva modela BMW M Performance: BMW X4 M40i in BMW X4 M40d, ki poleg zmogljivih motorjev prinašata tudi posebno obliko in opremo, ki sta značilni za modela.
Zakaj boljša vožnja dinamika? Pri BMW pravijo, da so obsežno nadgradili vozilo z novimi tehnologijami, ki to omogočajo, tehnologija podvozja, ki je posebej prilagojena za X4, je lažja. Tako bo opcijsko X4 na voljo s spremenljivim športnim krmiljenjem, nadzorom zmogljivosti, prilagodljivim M vzmetenjem, M športnim diferencialom in M športnimi zavorami.
Masa vozila se je zmanjšala do 50 kilogramov v primerjavi s predhodnim modelom, količnik zračnega upora (Cw) pa je le 0,30. Pridobil je tudi najnovejšo različico operacijskega sistema iDrive in inteligentno glasovno upravljanje (standardna oprema), nadzorni prikazovalnik s funkcijo zaslona na dotik in upravljanje s kretnjami BMW pa sta na voljo kot dodatni opciji. Pri vožnji je lahko vozniku v pomoč asistent pri krmiljenju in ohranjanju vozila na voznem pasu ter asistent pri ohranjanju voznega pasu z zaščito pred bočnim trkom.
Kljub temu, da je vsaj od zadaj skoraj enak kot Mercedes, sta oba še vedno grda. Naj si njihovi in Mercedesovi oblikovalci ogledajo Range Roverja Velar in njegovo bočno silhueto! Nikoli mi ni bilo jasno, čemu služi ta tip avtomobilov… ...prikaži več (SUC). Če hočeš terenca, kupiš SUV, če želiš voziti športni kupe, kupiš kupe. Poltovornjak s položno streho, pa naj ima vgrajen še tako močan motor? Aa!