Nissan se vse bolj posveča elektrifikaciji, zato je tudi novi X-trail opremil s hibridnim pogonskim sklopom e-power, na katerega tudi najbolj računajo pri prodaji.
Pogonski sklop je v osnovi enak tistemu, ki ga je prvi dobil nissan note, vendar gre za močnejšo verzijo, na kateri za polnjenje baterije namesto 1,2-litrskega atmosferskega motorja skrbi 1,5-litrski štirivaljnik s prilagodljivim kompresijskim razmerjem in turbo polnilnikom. Sistemska moč sklopa znaša 150 kilovatov.
Ponovimo, da gre za hibridni pogonski sklop, pri katerem bencinski motor bolj ali manj skrbi le za polnjenje baterije za napajanje elektromotorja,ki dejansko skrbi za pogon koles. Pri Nissanu so vozniku namenili tudi funkcijo »e-Pedal-Step«, elektronski pedal torej, zaradi katerega odpade potreba po uporabi zavornega pedala.
Poleg tega bo na voljo tudi štirikolesni hibridni pogon e-4ORCE, pri katerem bo za štirikolesni pogon poskrbel dodatni 94-kilovatni elektromotor motor v zadku, ki bo poskrbel za sistemsko moč 157 kilovatov. Poleg tega je vsako kolo upravljano posebej, kar povečuje stabilnost in zanelsjivost vožnje.
Kdor bi si kljub vsemu zaželel X-trail s klasičnim pogonom, bo lahko posegel po različici z 1,5-litrski turbodizelskim štirivaljnikom, ki bo razvijal moč 120 kilovatov in bo na voljo v kombinaciji s prednjim pogonom in brezstopenjskim menjalnikom X-tronic. Opremljen bo tudi z 12-voltnim blagim hibridom.
X-trail so, tako kot qashqai, sicer zasnovali na Renault-Nissanovi modularni platformi CMF-C, ki mu je med drugim prinesla tudi bolj odzivni volan ter McPhersonovi vzmetni nogi spredaj in večvodilno premo zadaj. X-trail bo sicer n voljo s petero ali sedmero sedežev, na katere bodo lažji vstop omogočala vrata, ki se odpirajo zelo na široko. Pri Nissanu pravijo, da bodo v tretji sedežni vrsti lahko udobno sedeli potniki do telesne višine 1,6 metra. V petsedežni konfiguraciji sicer X-trail razpolaga s prtljažnikom z osnovno prostornino 585 litrov, kar je 20 litrov več kot v predhodniku.
Tako zunanjost kot tudi notranjost X-traila sicer precej zvesto sledi qashqajevi, kar pomeni tudi digitalni kokpit s kombinacijo dveh 12,3-palčnih zaslonov, enega za prikaz merilnikov in drugega za upravljanje infotainmenta. Sistem je seveda tudi izčrpno povezljiv, voznik pa se lahko zanese tudi na projekcijski zaslon in vrsto asistenčnih sistemov, vključno z izboljšanim sistemom ProPilot Assist.
Če ni 100% na gorivo, me sploh ne zanima. Elektrika je kanta. Škoda. Drugače pa lepo zgleda.