Tako kot pri nekaterih drugih modelih iz naveze Renault-Nissan, za bencinski del pogona skrbi 1,6-litrski atmosferski štirivaljnik, ki razvija moč 69 kilovatov in navor 148 njutonmetrov. Ta sodeluje z glavnim elektromotorjem z močjo 36 kilovatov in navorom 205 njutonmetrov, zraven pa je še majhen elektromotor v vlogi zaganjalnika/generatorja z močjo 15 kilovatov. Za delovanje sistema skrbijo še inverter, baterija s kapaciteto 1,2 kilovatne ure in menjalnik, ki je ključen za učinkovito delovanje vsega sistema.
Ta ima namesto običajnih sinhronih obročkov pomožne sklopne zobe, s katerimi pretika med štirimi prestavami za bencinski motor in dvema prestavama za elektromotor. Menjalnik tudi nima sklopke, saj za uravnavanje vrtljajev skrbi elektromotor. Avtomobil vedno spelje z električnim pogonom, pogon pa tudi sicer daje prednost elektromotorju, zato hibridni juke bolj daje občutek električnega kot pa hibridnega avtomobila.
Hibridni juke bo sicer opremljen tudi s funkcijo e-pedal, ki jo poznamo iz električnega nissana leafa, vendar v tem primeru ne bo omogočala popolne ustavitve, ampak bo po vožnji, ki bo večino časa lahko potekala zgolj z uporabo pedala za plin, voznik moral avtomobil vseeno ustaviti s pritiskom na zavorni pedal.
Pri Nissanu pravijo, da bo hibridni juke razpolagal s 25 odstotki več moči od trenutnega bencinskega juka, v primerjavi z njim pa bo v mestu porabil do 40 odstotkov , nasploh pa do 20 odstotkov manj goriva. V mestnem okolju naj bi poleg tega do 80 odstotkov voženj opravil električno.
Uvedba hibridnega pogona je zahtevala tudi prilagoditve notranjosti. Bolj očitne so spremembe na merilnikih in dodatek drugačne zbirne ročice in gumba za e-pedal na konzoli, manj očitno pa je zmanjšanje prostornine prtljažnika za 68 litrov, ker je podenj vgrajena hibridna baterija,