Čeprav ima le troje vrat, pa je paceman vseeno lahko uporaben. Zaradi svojega videza križanca med mini terencem in kupejem je tudi znotraj ponudbe vozil znamke Mini, posebnež.
Gre za sports activity coupé, ki je s šesterokotno rešetko hladilnika s širokim kromiranim okvirjem, velikim pokrovom motorja, črtno obrobo na spodnjem robu karoserije, razpotegnjenim stranskim profilom v kupe stilu, položnimi zadnjimi luči in dvojimi dolgimi in težkimi bočnimi vrati, dovolj drugačen, da ga ne bomo zamenjali z drugimi miniji. Dodatno izstopa zaradi 19-palčnih platišč, ki zvišujejo atraktivnost in boj z visokimi robniki, a po drugi strani tudi stroške ob menjavi.
Zakaj paceman, če je tu countryman?
Notranja ureditev je znana iz drugih minijev, oprema pa je odvisna od debeline denarnice. Sedi se res dovolj športno in dovolj visoko , ter s tem pregledno, predvsem pa potniki nimajo občutka utesnjenosti, kot pri klasičnem modelu. Sedežna zasnova 2+2 pomeni, da sta spredaj in zadaj dva ločena sedeža, med katerima je v obliki železniških tračnic prostor namenjen odlaganju očal ali telefona. Do zadnjih sedežev se dostopa nerodno, potnika v drugi vrsti se ne smeta nadejati velikemu udobju. Je pa prostora za kolena vsekakor več kot pri navadnem miniju. 330-litrski prtljažnik (20 manj kot countryman) sicer ne ponuja presežkov, a je ta številka za minija povsem sprejemljiva, kakor tudi 1.080 litrov, ko povečamo prtljažnik.
Živahen in trd
Mnogi se bodo še vedno verjetno spraševali, čemu sploh kupiti takšen avto, še posebej, ker skupaj z dodatki v vrednosti 9.000 evrov, končni izdelek stane 37.546 evrov. Gre za prepoznaven slog, trend vozne lastnosti in izstopanje, ki pacemana na cesti naredi drugačnega in posebnega.
Podatki o vozilu: Mini paceman CooperS
Motor: 1.598 cm3, turbobencinski
Moč:184 KM, 135 kW pri 5.500 vrt.
Navor: 240 Nm od 1.600 do 5.000 vrtljajev
Poraba na testu: 8,8 litra/100 km (mešani cikel), izpust 143 g CO2/km
Zmogljivosti: 217 km/h, 7,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 28.450/37.546 evrov (testni)